New York FW 2021 Bahar Sezonu için Yola Koyuldu
DEFİLE

New York FW 2021 Bahar Sezonu için Yola Koyuldu

Runway 360 platformu, New York Fashion Week ile pandemi sürecinde defilelere yeni nesil soluk getiriyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 28 Ağustos 2020

New York Moda Haftası planlandığı gibi, ancak birkaç değişiklikle devam edecek. Amerika Moda Tasarımcıları Konseyi, 2021 ilkbahar sezonu takviminin yayınlanmasının yanı sıra tasarımcıların koleksiyonlarını daha geniş bir kitleye göstermesine olanak tanıyan bir dijital bir girişiminin de yolunu açtı.

Runway360 adlı dijital platform, moda endüstrisini her düzeyde etkileyen küresel salgına bir karşılık niteliğindedir. 60'dan da fazla tasarımcıyı ön plana çıkarmanın da en iyi yolu olacaktır.

Moda haftalarına katılımın azalmasıyla da, pandamı süreci moda dünyasını ve katılımcıları etkilemeye de devam ediyor. Milano ve Londra'daki birçok marka, dijital paylaşımlarını artırarak durumla mücadele ediyor ve birçoğu da defileleri canlı yayınladı. Tüm tabloya rağmen moda endüstrisi durumu daha iyi hale getirmek için elinden gelenin en iyisini yapıyor.

CFDA CEO'su Steven Kolb yaptığı açıklamada, "COVID-19 salgını küresel moda endüstrisini altüst etti ve New York'u özellikle sert vurdu" dedi. "Moda haftası, markaların basınla, tüketicilerle bağlantı kurabildiği kritik bir zaman ve CFDA'nın Runway360'ı oluşturarak sektörün ihtiyaçlarını desteklemek için bu kadar hızlı hareket etmesinden oldukça gurur duyuyorum."

Runway360, 13-16 Eylül tarihleri arasında sanal vitrinlere ev sahipliği yapacak ve her markaya izleyicilerle bağlantı kurması için 30 dakikalık zaman aralığı verecek. Listedeki tanınmış isimler arasında Tom Ford, Jason Wu, Carolina Herrera, Eckhaus Latta, Jonathan Simkhai, LaQuan Smith, Naeem Khan, Nicole Miller, Veronica Beard ve Zero + Maria Cornejo yer alıyor. Katılımlarını ekim ve sonrasına kadar ertelemeye geçici olarak karar vermiş olan Michael Kors, Proenza Schouler, Brandon Maxwell, Tory Burch ve Prabal Gurung takvimde pek de yer almıyor.

Bu planlı programla bile, her markanın platformu nasıl kullanacağı belirsiz. Ancak tüm bu belirsizliğin ortasında, CFDA gibi yardım etmek için burada olan kuruluşlar var.