[Alt-Text]

Alkol sonrası sağlıklı beslenme

Alkol sonrası sağlıklı beslenme

Şamdan Plus

Özel günlerde yapılan kutlamalar kalorisi yüksek beslenmeyle beraber aşırı alkol alımını da beraberinde getirebilir. Alkolün vücutta yarattığı zararlı etkileri uzaklaştırmak için zengin bir kahvaltıyla güne başlayın...

Her şeyden önce alkolü kontrollü tüketmek gerekir. ki kadeh ile kendinizi sınırlamanız yerinde olur. Eğer ölçüyü kaçırırsanız ertesi gün daha bol su tüketin. Ana öğünlerde balık veya sebze yiyin. Ara ögünlerde ise meyveye ağırlık verin. Sebze potasyum açısından yüksek olduğu için lenf dolaşımınızı düzene sokar ve alkolün vücuttan hızla atılmasına yardımcı olur. Ayrıca o gün başka alkol tüketmemeniz gerekir. Aşırı alkol alımı uykunuzun kalitesini de etkilediğinden ertesinde gün uyandığınızda baş ağrısı ve yorgunluk hissetmeniz doğaldır. Bunun dışında alkolün aynı zamanda vücuda toksik etkileri de olacaktır. Alkol aşırı miktarda alındıysa kandaki miktarı düşene kadar etkileri devam edecektir.

BİZE ULAŞIN