Tatilden kiloları değil hoş anıları getirin

Tatilden kiloları değil hoş anıları getirin

Şamdan plus

Banu Kazanç

 Tatilde birçok insan açık büfelerdeki böreklere, kızartmalara ve tatlılara karşı duramıyor, bu da tatil kilolarını beraberinde getiriyor. Tatil çok yemenizn bahanesi olmasın ki, evinize dönerken beraberinizde kiloları değil hoş anıları getirin.

Tatilde her türlü kışkırtmayı kabullenmeye daha meyilli olursunuz. Genellikle spora ara verilir, daha fazla yemek yiyerek ve fiziksel aktivite azaltılarak tembellik tercih edilir ve çoğu kez de tatil dönüşüne kadar diyet programına veda edilir. Kabul, diyete devam etmeyebilirsiniz, hedefiniz kilo vermek değil de almamak olmalı. O halde sabahları kuvvetli bir kahvaltı, öğlenleri zeytinyağlı sebzeler, akşamları ise et/balık ve salata ile günü sonlandırabilirsiniz. Yemeğinizin yanında yiyeceğiniz bir, iki dilim esmer ekmek, daha iyi doymanızı sağlar ve daha uzun süre tok tutar. Ancak ekmek yediğiniz öğünde çorba, pilav, makarna, börek, tatlı gibi karbonhidrat içeriği yüksek yiyeceklerden uzak durun. Tatilde birçok insan özellikle açık büfelerdeki yemek çeşitliliği nedeniyle böreklere,kızartmalara, etlere ve tatlılara karşı koymada başarılı olamıyor. Bu da ‘tatil kilolarını’ beraberinde getiriyor.

BİZE ULAŞIN