Sanatsal özgünlük
Bir ikon, beş karakter, farklı auralar... Sanat dünyasının orijinal ve ilham veren yıldızları, aynı özellikleri paylaşan Chanel İlkbahar/Yaz 2020 Eyewear koleksiyonu için Karim Sadli'nin siyah-beyaz karelerinde buluştu.
Sanatsal özgünlük
Chanel İlkbahar/Yaz 2020 Eyewear kampanyası için Fransız modaevinin imza stili bir kez daha yetenekleriyle olduğu kadar hayattaki duruşlarıyla da ilham veren isimler aracılığıyla objektife yansıdı. Kampanya çekimlerinde markanın ilham perilerinin rol alması Karl Lagerfeld ile başlayan ve ondan markaya miras kalan bir gelenek. Catherine Deneuve, Kristen McMenamy, Stella Tennant, Ines de la Frassange, Linda Evangelista, Alice Dellal, Cara Delevingne, Kristen Stewart, Lily Rose Depp… Lagerfeld'in ilham perisi olarak adlandırdığı her isim, kendi döneminin güçlü, başarılı, cesur ve yenilikçi temsilcisi olarak öne çıkıyor.
Sanatsal özgünlük
Yeni kampanyada, Chanel bu kez beş yeni gözlük tasarımını, kendini ifade etmenin öneminin altını çizerek tanıtıyor. Genç moda fotoğrafçısı Karim Sadli'nin objektifinin önüne geçen isimler ise Amerikalı oyuncu Margaret Qualley, Belçikalı şarkıcı Angèle, Fransız oyuncu Isabelle Adjani, Fransız müzisyen Sébastien Tellier ve Chanel'in vazgeçilmez ilham perilerinden Pharrell Williams. Siyah-beyaz kareler hem Chanel'in zamansız zarafetini hem de farklı geçmişlere, seçimlere ve enerjilere sahip marka yüzlerinin karakteristik özelliklerini vurguluyor.
Sanatsal özgünlük
Fransız tasarımcı Virginie Viard'ın kreatif direktörlüğünde markayla bir araya gelen Karim Sadli, ilk olarak Resort 2020 koleksiyonunun kampanyasını çekmişti. Bu çekimle, bakış açısının markanın ruhuna uyumlu olduğunu bir kez daha ortaya koydu.
Güneş gözlüğü tasarımlarına gelince; her model, onu takan ilham perisinin özgünlüğü ve kendini ifade gücüyle özdeşleştirilmiş. Markanın en uzun dönemli ilham perisi ve kampanyalarında yer alan ilk erkek yüzü olan Pharrell Williams, metal detaylar ve tüvit efektli çift C motifiyle tamamlanan oversize siyah asetat modelle görülüyor.
Sanatsal özgünlük
Oscar adayı Once Upon a Time in Hollywood oyuncu larından Margaret Qualley de markanın uzun süredir sevdiği genç isimlerden. Sebep; Qualley'nin saf güzelliği, çocuksu heyecanı ve kırılgan duruşunun ardında yatan güçlü karakter. Kampanyada oyuncu için tercih edilen gözlük de bu özelliklerin bir karışımını barındırıyor. Tasarım, eğlenceli kelebek çerçeve ve zarif beyaz incilerle klasik gösterişin temsilcisi.
Sanatsal özgünlük
Isabelle Adjani, simsiyah çerçevelerin ardında oldukça mesafeli ve güçlü duruyor. Büyük geometrik camlardan görünmese de Adjani'nin bakışları adeta fotoğraftan içinize işliyor. Gözlüğün önden oldukça gizemli ve sert görünen hatlarını, sürpriz etkisi yaratan -aynı zamanda saç aksesuarı işlevi de görebilecek olan- taşlı saplar takip ediyor.
Sanatsal özgünlük
Adjani'nin aksine genç şarkıcı Angèle şeffaf asetat çerçevelerin ardından objektife bakıyor. Keskin eyeliner çizgisiyle belirginleştirilmiş bakışları gözlüğün nostaljik hatları ve gri inci askısıyla uyum içinde. Metal saplar ise modern dünyaya ait bir detay olarak kadraja dahil oluyor. Görünümü tamamlayan rahat kesimli tüvit ceket ve üst üste takılmış inci kolyeler, Chanel'in klasik çizgisinden vazgeçmeden genç nesille de bağ kurabildiğine işaret ediyor.
Sanatsal özgünlük
Fransız müzisyen Sébastien Tellier ise kayak gözlüğünü anımsatan XL dikdörtgen çerçeveli bir modelle karşımıza çıkıyor. Sert hatlar ve koyu camlar, tüvit desenli çerçeve ve büyük çift C logo ile yumuşatılmış. Tıpkı mesafeli görüntüsünün ardındaki samimiyeti hissedilen özgür ruhlu Fransız müzisyen gibi. Chanel İlkbahar/Yaz 2020 Eyewear kampanyasında yer alan bu isimlerin her biri, yaratıcılık ve özgünlük gibi nadir özellikler barındıran aurasıyla, taktığı tasarıma hayat katıyor. Bir kez daha kendi dönemine damga vuran güçlü karakterler Chanel'in zamansız zarafetiyle buluşuyor.