Geçmişten günümüze güzellik

Eğer elinizde tuttuğunuz 1998 yılına ait bir Bazaar olsaydı, güzellik listemizdeki hit ürünlerin mat kahverengi rujlar ve deniz mavisi eyeliner olduğunu, Acqua di Giò ve YSL Paris gibi parfümlere bayıldığımızı, en popüler spor kıyafetin ise gri tişört olduğunu görürdünüz. Ve eğer spor kıyafetinizle gym haricinde bir yere gitseydiniz, herkes moralinizin bozuk olduğunu düşünürdü. Güzellik algımızın ve kozmetik dünyasının zaman içinde nasıl şekillendiğini gözlemlemek için tam 20 yıl öncesinden ileri sarıyoruz.

Hazırlayan Pelin Hasçalık
Güzellik direktörü Euhenie Kelly
Styling Caroline Tran

1998 - LÜKS CİLT BAKIMININ DOĞUŞU

La Prairie 1998'de Skin Caviar Luxe Cream'i 500 USD fiyatla satışa çıkardığında, bu pek çok kadının güzelliğe yaptığı en büyük yatırım oldu. O günden sonra antiaging kremlere dair yeni bir algı ortaya çıktı; artık uygulama için gümüş kaşıkla sunulmaları ve trüf, Güney Denizi incisi, platin gibi mucizevi içerikler barındırmaları bekleniyordu; formül ne kadar egzotikse, o kadar iyiydi. Ardından La Mer 1999'da, Sisley ise 2000 yılında mağazalarını açtı ve iki markanın her yıl artan satışları, statü sembolleri söz konusu olduğunda, kadınların yüksek miktarlarda harcama yapmaktan mutluluk duyduklarını kanıtladı.

BİZE ULAŞIN