Selena Gomez'in güzellik markası: Rare Beauty
GÜZELLİK

Selena Gomez'in güzellik markası: Rare Beauty

Artık Selena Gomez'in de bir kozmetik markası var: Rare Beauty.

GÜNCELLEME TARİHİ: 6 Şubat 2020

Süperstar Selena Gomez, ünlü güzellik kulübüne Rare Beauty ile katılıyor. Kozmetik markası kuran ünlüler kervanına 27 yaşındaki şarkıcı Selena Gomez de katıldı.

Instagram hesabından duyurusunu yapan Gomez, "İki yıldır bu özel proje üzerinde çalışıyorum ve resmi olarak Rare Beauty'nin bu yaz Kuzey Amerika'daki Sephora mağazalarında olacağını söyleyebilirim! Rarebeauty'i takip edin ve güzel topluluğumuzun bir parçası olun. Paylaşacak daha çok şey var ve sabırsızlanıyorum." dedi.

Rare Beauty sayfasından yapılan açıklamada ise şöyle denildi; Kurucumuz Selena Gomez herkesin benzersiz ve nadir olduğuna inanıyor. Ancak bugün, çok fazla insan, başarılması imkansız gerçekçi olmayan beklentilere sıkışmış hissediyor. Rare Beauty kim olduğunuzu kabul etmek ve kusurlarınızdaki güzelliği bulmakla ilgili.

Gomez, kamera arkasındaki test ve renk örneği sürecini gösteren kliplerde yer alıyor. Koleksiyonun şimdiye kadar, rujlar, göz ürünleri, allık ve highlighter'ları içereceği görülüyor.

Gomez, Rihanna'nın Fenty Beauty, Lady Gaga'nın Haus Beauty, Jennifer Lopez'in Inglot Cosmetics ve Kylie Jenner ve Kim Kardashian'ın isim markalarını takip ederek güzellik dünyasına katıldı.

Yine de bu, oyuncu ve şarkıcının güzelliğe ilk adımı değil. 2011 yılında hayranları Selena Gomez Eau de Parfum'a ne olacağı konusunda oy kullanmıştı. Kazanan koku bir meyveli ahududu üst notası, ortadaki frezya ve tabandaki vanilyayı içeriyordu. Gomez'in kapsamlı bir moda ortaklığı listesi de bulunuyor. 2010 yılında K-mart mağazalarında bir giyim hattı piyasaya sürdü. Coach'un yüzü olan Gomez, 2018'de aksuar markası ve hazır giyim koleksiyonu ile işbirliği yaptı. Şu anda atletik Puma'nın yüzü ve onlarla birlikte bir dizi giyim, ayakkabı ve aksesuar üzerinde çalışıyor.