N ° 5'i Marion Cotillard ile Yeniden Keşfediyoruz
GÜZELLİK

N ° 5'i Marion Cotillard ile Yeniden Keşfediyoruz

Dünyadaki tüm parfümlerin arasında benzersiz olan sadece tek bir koku var: Chanel N ° 5. Unutulmaz kokuyla yeniden tanışın "N ° 5 ile anında bir bağlantı hissettim, bu bir kokudan daha fazlası, bir sanat eseri " diyen Marion Cotillard, Olivier Polge rehb

GÜNCELLEME TARİHİ: 28 Ekim 2020

Dünyadaki tüm parfümlerin arasında benzersiz olan sadece tek bir koku var: Chanel N ° 5. Coco Chanel'in orijinal koku hafızası, son doksan altı yıldır tüm dünyada lüks ile eşanlamlı hale geldi. Çoğu insan ışıltılı çiçek kokusuna aşina olsa da, bu en çok satan şişenin arkasında göründüğünden daha fazlası var. İşte klasik parfüm hakkında az bilinen beş gerçek.

İlhamını Dişilikten Alan Bir Koku:

Chanel, Monte Carlo'daki arkadaşlarıyla yaptığı toplantıda moda markası için bir parfüm yaratma fikrini ortaya çıkarır ve ardından parfümcü Ernest Beaux ile ustalaşır. Tarzına ve kişiliğine benzeyen kokunun türünün tek örneği olmasını istemiştir. Amacı, modern kadının duygusallığını ve karmaşıklığını yansıtmaktı. Sonuç: Piyasadaki diğer parfümlerden farklı olarak baştan çıkarıcı, çok yönlü bir çiçek kokusu.

"Beş" Sayısı bir Anlam İfade Eder:

Chanel'in, Beaux'nun kendisine sunduğu beşinci örneği seçtiği ve kokunun N ° 5 olarak adlandırılmasına öncülük ettiği söyleniyor. Sayısal adı ve minimalist şişesi, onu tüm dünyadaki kadınların kokusuyla tanınabilir ve ilişkilendirilebilir hale getirdi.

Mutlak İçeriği Oldukça Nadir Kokular Taşır:

Chanel'in hayattaki güzel şeylere duyduğu hayranlık, kokuyu yaratmak için kullanılan çok sayıda kokuya yansır. Mutlak kokunun içeriğinin bir buçuk kilogramını üretmek için bir ton çiçek kullanılır. N ° 5'in merkezinde, Madagaskar ve Mayotte'den toplanan ylang-ylang, yılda üç hafta çiçek açan bir çiçek olan Mayıs gülü ve dünyanın en lüks ham maddesi olan Grasse'den yasemin vardır.

Pop Kültür Camiası Tarafından da bir Çekiciliğe Sahip:

Marilyn Monroe'nun sürdüğü tek şeyin birkaç damla Chanel N ° 5 olduğunu söylemesinden, Andy Warhol'un renkli Chanel şişelerine kadar, kokunun popülaritesi benzersiz bir hal aldı. Paris özgürlüğüne kavuştuğunda bile, eve, eşlerine götürmek üzere parfümü almayı bekleyen sonsuz sayıda Amerikan askeri vardı.


Parfüm Reklamlarının Standartlarını Yükseltti:

1969'da Richard Avedon, New York'ta Chanel N ° 5'in ilk senaryolu reklam filmini çekti. Sadece saniyeler uzunluğunda olmasına rağmen, bu film benzeri olmauyan, o zamana kadar çekilmiş en pahalı reklamdı.