YAZIYI GÖNDER
Adınız, Soyadınız
E-posta Adresiniz
Alıcı E-posta
Mesajınız
www.harpersbazaar.com.tr

hayatı kolaylaştırıyor

Turkcell, ev hanımlarının ne isteğini araştırarak, tüm isteklerini içeren dört boyutlu program hazırladı

Turkcell'in ev hanımlarına özel oluşturduğu '''', güzellikten sağlığa, pratik bilgilerden burçlara kadar uzanan özel servisler, beğenilen markaların indirim fırsatlarının yanı sıra Tonla Kazan uygulaması ve haftada 5 lira ödeyerek her gün 08.00-12.00 saatleri arasında ücretsiz konuşma imkanı sunuyor.

Yaşasın Hanımlar Kulübü'nün tanıtımı için Lares Park Otel'de "Kadınlar Matinesi" konseptli toplantıda konuşan Turkcell Genel Müdür Yardımcısı , programın bütün unsurlarının hanımların hayatını kolaylaştırmaya ve zenginleştirmeye yönelik olduğunu, bu nedenle tanıtım toplantısına sadece kadın gazetecileri davet ettiklerini söyledi.

Sevilengül, Türkiye'de 16,5 milyon ev hanımı olduğunu ve hanımların çok özel ihtiyaç ve beklentileri bulunduğunu, ev bütçesinin idare edilmesinden, çocukların okula hazırlanması, ev halkının sağlığına kadar birçok konuda ev hanımlarının karar verici ve yönlendirici olduğunu kaydetti.

''TURKCELL'İN PAZAR PAYININ YÜZDE 59'UNU KADINLAR OLUŞTURUYOR''

Turkcell'in pazar payının yüzde 59'unu kadınların oluşturduğunu, ev hanımlarının yüzde 83'ünün ön ödemeli hat kullandığını ifade eden Sevilengül, ev hanımlarıyla yüz yüze yaptıkları görüşmelerde onların sorunlarını ve önceliklerini dinlediklerini ve bu ihtiyaç ve beklentiler doğrultusunda 4 boyuttan oluşan bir program hazırladıklarını belirtti.

Sevilengül, ev hanımlarının hayatında çocuklarının eğitimi, sağlığı, ev bütçesi ve iletişimin önemli olduğunu, daha güzel ve bakımlı olmak, iyi beslenmek, sağlıklı olmak ve spor yapmak istediklerini ve bunları da ekonomik koşulları dahilinde yapmayı arzu ettiklerini belirtti.

Ev hanımlarının yaptıkları işle gurur duyduklarını, ev işlerini daha kolay ve temiz yapabilmek için bazı bilgi ve ipuçlarına önem verdiklerini anlatan Sevilengül, bu ihtiyaç ve beklentilere katkıda bulunmak için ''Ekonomik konuşma'', ''ev işleri, kişisel bakım ve güzellik ipuçlarıyla ilgili hizmetler'', ''ev bütçesine yönelik avantajlar'' ve ''özel kazanç sağlamalarına yönelik tonla kazan programı'' oluşturduklarını bildirdi.

Sevilengül, ''Türkiye'de ilk defa ev hanımlarına özel onların ihtiyaçlarına göre hazırlanmış bir program oluşturmuş olduk. Yaşasın Hanımlar Kulübü'ne üye olmak isteyen Turkcell'li ev hanımlarının tek yapması gereken ''HANIM'' yazıp 2222'ye ücretsiz mesaj göndermek'' dedi.

PAKETTE NELER VAR?

Burak Sevilengül, program kapsamında hanımlara mevcut tarifeleri ne olursa olsun daha fazla konuşma imkanı sunmak için, her hafta 5 liraya 08.00-12.00 saatleri arasında 5 saatten toplam 300 dakika konuşma imkanı sağlayacaklarını kaydetti.

Paket kapsamında hanımlara moda, kişisel bakım, hobi, bugün ne pişirsem, ev işlerine yönelik ipuçlarını içeren günlük bilgileri, Dr. Mehmet Öz'den sağlık ipuçları, bebek büyütme ve çocuk bakımıyla ilgili ipuçlarının da SMS ile ulaştırılacağını anlatan Sevilengül, daha fazla indirim paketi kapsamında da birçok marka ve firmayla yapılan anlaşmalarla, ev dekorasyonundan sağlık harcamalarına, kozmetikten mutfak aksesuarlarına kadar yüzde 60'lara varan indirim imkanları sunulacağını vurguladı.

Sevilengül, hanımlara özel ''Tonla Kazan'' uygulamasıyla da hanımların ''Yaşasın Hanımlar melodisini'' kendilerine gelen aramalarda dinletmeleri halinde her 3 arama için 20 kuruş kazanacaklarını ve bunların birikmesi halinde iletişim harcamalarının bedavaya geleceğini söyledi.

Bu programa çok inandıklarını ve ihtiyaçları ve beklentileri iyi adresleyen bir program oluşturduklarını belirten Sevilengül, şunları kaydetti:

''Bu programın ilgi göreceğini ve üye sayısının katlanarak artacağını düşünüyoruz. Programı bir haftadır teknik olarak devreye almamıza rağmen 300 bin üye aldık. Hanımlar bizi şaşırttılar. Demek ki gerçekten doğru bir iş yapıyoruz. Umuyoruz ki bu sayı daha fazla hanım tarafından duyuldukça katlanarak artacak. Hanımların hayatını çok daha kolay, ekonomik ve eğlenceli hale getireceğiz. Beklentimiz milyonlarca ev hanımının bu programa dahil olması. Beklentilerimizi de aşacağımızı ve daha yüksek adetlere ulaşacağımızı düşünüyoruz. Yine hanımları dinlemeye devam edeceğiz. Başka ihtiyaçlarını da tespit edip bu 4 programı geliştirmeye devam edeceğiz, onlarla irtibatı kaybetmeyeceğiz. Programın tanıtımını hanımların izlediği mecralarda yapacağız. Mesaj gönderen herkes yararlanacak. Kimseden ev hanımı olup olmadığını ispat etmesini istemeyeceğiz. Ancak eş zamanlı diğer paketlerden yararlanma imkanları olmayacak.''

Tanıtım toplantısında sanatçı de mini bir konser verdi.

YORUM YAP

kalan karakter 2000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan HARPERS BAZAAR veya harpersbazaar.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİZE ULAŞIN