YAZIYI GÖNDER
Adınız, Soyadınız
E-posta Adresiniz
Alıcı E-posta
Mesajınız
www.harpersbazaar.com.tr

Pera Palace Hotel, pembeye boyandı!

Pera Palace Hotel, Estée Lauder Şirketler Grubu'nun 18 yıldır meme kanserine dikkat çekmek için yürüttüğü Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası kapsamında Harper's Bazaar'ın katkılaryla pembeye büründü.

6 Ekim 2011 – Estée Lauder Şirketler Grubu'nun tüm dünyada 18 yıldır devam eden "Meme Kanseri Bilinçlendirme Kampanyası" kapsamında, İstanbul'un tarihini ve kültürünü yansıtan en önemli sembol binalardan biri olan Pera Palace Hotel, 5 Ekim akşamı Harper's Bazaar ile birlikte düzenlenen kokteyl eşliğinde pembe renkle ışıklandırıldı. Aydınlatmanın gerçekleştiği gece düzenenlenen kokteyle pek çok önemli isim, kampanyaya destek olarak ışıklandırma anının heyecanını paylaşmak için katıldı.

Geçtiğimiz yıllarda İstanbul'da Nemizade Tütün Deposu, Küçüksu Kasrı, Adile Sultan Sarayı ve Kızkulesi, dünyada ise Sidney Opera Binası, New York'taki The Empire State Binası, Pisa'daki Pissa Kulesi gibi 200'den fazla anıtın pembe ışıklandırıldığı "Global Anıtları Aydınlatma Projesi", kitlelerin dikkatini bu önemli konuya çekmeye çalışıyor.

Kampanya kapsamında Estée Lauder, Darphin, Clinique, Crema De LAMER, DKNY ve Bobbi Brown markaları özel pembe ürünlerinin satışlarından elde edilen gelirin %10'unu Meme Sağlığı Derneği'ne (MEMEDER) bağışladı. Bugüne kadar, Estee Lauder Şirketler'inin markaları, bağış toplama kampanyaları sayesinde 50 milyon dolara yakın bağış toplamıştır.

Kampanyanın diğer önemli bir ayağı ise yaklaşık 200 üyesi bulunan Pharmetic Girişimci Eczacılar Derneği'nin de kampanyaya destek vermektedir. Tüm Türkiye'de Estée Lauder Companies standlarının yanı sıra pek çok eczacı ve eczane çalışanının da yakasında pembe kurdele ile insanlara erken teşhisin önemini hatırlattığını görebilirsiniz. Bugüne kadar Türkiye'de 150.000 adet pembe kurdele ve bilgilendirici materyal dağıtılarak konunun dilden dile yayılması sağlanmıştır.

Ayrıca bu yıl Pera Palace Hotel ekibi de, ekim ayı boyunca, kampanyanın sembolü olan "pembe kurdele"yi yakalarında taşıyarak tüm misafirlerine bu konunun önemini aktaracaklardır.
Estée Lauder Türkiye Genel Müdürü Ahmet Ramiz ve Pera Palace Hotel Genel Müdürü Pınar Kartal Timer, İstanbul tarihinde tartışılmaz bir yeri olan Pera Palace Hotel'in tüm dünyada gerçekleştirilen böylesine büyük bir bilinçlendirme kampanyasına katılmasının önemine değindiler.

Harper's Bazaar Genel Yayın Yönetmeni Eda Göklü; kadın ve moda dergisi olarak bu konuya duydukları sorumluluğu, bu yıl pembe kurdeleli bir ekim ayı sayısı çıkartma ve bu özel geceye katkıda bulunma fırsatı yakalayarak yerine getirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirtti.

Gecede Memeder Kurucu üyesi Prof Dr. Vahit Özmen meme kanserine karşı savaşın önemi ve kampanyayla ilgili bir konuşma yaparak davetlileri konuyla ilgili desteğe davet etti.

BİZE ULAŞIN