YAZIYI GÖNDER
Adınız, Soyadınız
E-posta Adresiniz
Alıcı E-posta
Mesajınız
www.harpersbazaar.com.tr

O elbise 'kadına şiddet'in sembolü oldu

Bir anda dünyanın en ünlü giysisi haline gelen o elbise, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü nedeniyle bir sosyal sorumluluk kampanyasının görseli oldu.

Geçtğimiz hafta dünya gündemine oturan, sosyal medyada milyarlaca tweet'le rekor kıran ve rengi konusunda tartışma yaratan 'elbise', kadına şiddete karşı bir kampanyada kullanıldı.

Salvation Army adlı kilise destekli yardım örgütünün Güney Afrika şubesi, dünyada 6 kadından birinin tacize uğradığına dikkat çekmek amacıyla kampanyasında 'elbiseyi' kullandı.



SEN HANGİ RENGİ GÖRÜYORSUN?.. MORLUKLARI MI?..

Hazırlanan ilanda "Siyahı ve maviyi görmek neden bu kadar zor?" sorusu yöneltilirken tartışmalı elbise, vücudunun çeşitli yerlerinde morluk bulunan kadına giydirildi.

İlanda, "Her altı kadından biri şiddete maruz kalıyor. Bu bir illuzyon değil" yazısı yer alıyor.

BİZE ULAŞIN