Kadınlar ne ister?
LIFESTYLE

Kadınlar ne ister?

Yıllardır Harper’s Bazaar güzellik sayfalarını süsleyen niş ve lüks markaların ardındaki, kadınları en az onlar kadar iyi tanıyan üç isimle tanışmaya davetlisiniz.

GÜNCELLEME TARİHİ: 13 Aralık 2017

Hazırlayan Pelin Hasçalık
Fotoğraf Serkan Eldeleklioğlu

Güzellik endüstrisinin içinden; dergiyle ortak değerlere sahip kozmetik partnerlerinin gözünden Bazaar kadınına bir bakış...

Estee Lauder & Tom Ford Beauty Marka Genel Müdürü Erol Toker;

Bazaar kadınını bir bütün olarak nasıl betimlersiniz?
Tek kelime ile ifade etmek istersem Bazaar kadını son derece sofistike bir hanımefendi. Asalet ve zarafetiyle dikkat çeken ve ışığıyla herkesi etkileyen bir kadın.

Harper's Bazaar ile markalarınızın uzun soluklu işbirliğinin sizin için nasıl bir anlamı var?
Aslında Bazaar'da tanımlanan karakter, Estée Lauder kadını ile çok örtüşüyor. Bu yüzden dergi kanalı sayesinde bu kadınla konuşabilmek ve bir bağ kurabilmek bizim için çok önemli.

Bazaar kadınını üç kozmetik ürün ile anlatmanızı istesek, bunlar hangileri olurdu?
Aslında en doğrusu parfüm sanırım. Örneğin Estée Lauder Modern Muse parfüm bir kadının en kişisel seçimi ve kendini yansıtmasını istediği araç. Diğeri seçtiği renkle dışavurumunu simgeleyen Estée Lauder Envy Lipstick ruj.

Bazaar'ın yıldönümü için sizden bir kutlama mesajı alabilir miyiz?
Kadınlara ilham vermeye devam edin çünkü dünya onlarla güzel.

Haker Group Kurucu Ortağı Hakan Yıldız;

Bazaar kadınını bir bütün olarak nasıl betimlersiniz?
Zihninde sınırları olmayan, karakteriyle uyumlu bir hayat tarzına sahip, beden ve ruh sağlığına önem veren, dönemin moda kodlarıyla yetinmeyip kendine özgü bir stil oluşturan, özgür, özgüvenli ve zarif bir kadın.

Harper's Bazaar ile markalarınızın uzun soluklu işbirliğinin sizin için nasıl bir anlamı var?
Bazaar 150 yıldır, kurulduğu günden bu yana her dönem kadınlara moda, yaşam tarzı, güzellik ve stil anlamında ilham kaynağı olmuştur. Haker bünyesinde bulunan parfüm markalarımızın bir hikayeye sahip olmalarına, zamansız ve kişiye özel olmalarına çok önem veriyoruz. Bence markalarımızın Harper's Bazaar kadını ile birçok ortak noktası var. Bu nedenle önümüzdeki yıllarda da kurduğumuz güzel işbirliğimizin güçlü kalması bizim için çok önemli.

Bazaar kadınını üç ürünle anlatmanızı istesek, bunlar hangileri olurdu?
Genel olarak karakteri, yaşam tarzı ve stiliyle bütünleşen bir parfüm, doğal içerikli bir cilt kremi ve stiline uygun bir rujla tarif ederdim.

Bazaar'ın yıldönümünde sizden bir kutlama mesajı alabilir miyiz?
150 yıldır olduğu gibi kadınlara moda, yaşam sanatı ve stil konusunda ilham vermeye ve kadınları mutlu etmeye devam edin.

Enpa Kozmetik Yönetici Ortağı Dan David Balul;

Bazaar kadınını bir bütün olarak nasıl betimlersiniz?
Moda kurbanı olmadan kendini yenilemeyi ve ne istediğini bilen, kaliteden anlayan, entelektüel yönü kuvvetli, kendine özgü bakış açısını geliştirmekten çekinmeyen bir kadın.

Bazaar ile markalarınızın uzun soluklu işbirliğinin sizin için nasıl bir anlamı var?
Bazaar kuruluşundan günümüze önemli editörler, fotoğrafçılar, yazarlar ve illüstratörlerle işbirliği yapmış ve yapmaya devam eden bir yayın. Enpa olarak bizim de amacımız dünyada gizli saklı kalmış markaları gün yüzüne çıkarmak ve bu sayede tüm değerlerin büyük markalarda toplanmadığını anlatmak. Bu sebeplerden Bazaar, Enpa'nın iç dünyasını anlatmak adına çok doğru bir partner.

Bazaar kadınını üç kozmetik ürün ile anlatmanızı istesek, bunlar hangileri olurdu?
Atkinsons Fashion Decree gibi sofistike, Cowshed Lavender Cleansing Lotion gibi doğal, Guinot Age Logic'in çağrıştırdığı gibi yaşsız.

Bazaar'ın yıldönümü için sizden bir kutlama mesajı alabilir miyiz?
Zamansız kadınların efsaneleştirdiği Harpers Bazaar'ın yaşam sanatına katkılarının sonsuza dek sürmesini dilerim.