Louis Vuitton I (RED) Mum
LIFESTYLE

Louis Vuitton I (RED) Mum

Louis Vuitton ile kar amacı gütmeye kuruluş (RED), tüketicilerin ortak güçlerini iyilik adına kullanmayı hedefleyen bir iş birliğine imza attı.

GÜNCELLEME TARİHİ: 16 Ekim 2019

Louis Vuitton, I (RED) mumun oluşumu aracılığıyla (RED)'in bu yöndeki girişimlerini gururla destekliyor. (RED)'e destek amacıyla satılan her mum sayesinde, AIDS ile Savaş Küresel Fonu'na doğrudan 60$ bağışlanıyor.

Louis Vuitton CEO'su ve Yönetim Kurulu Başkanı Micheal Burke, iş birliği ile ilgili düşüncelerini şu sözlerle anlatıyor; "(RED) ile gerçekleştirmekte olduğumuz bu iş birliği Louis Vuitton için gerçekten çok gurur verici bir an ve hikayemizde bir dönüm noktası olma özelliğini taşıyor. (RED)'in cesur savaşı hepimizi ilgilendiriyor ve biz Louis Vuitton ekibi olarak onların değerlerini ve çalışmalarını desteklemeye devam edeceğiz. Bu amacı desteklemeyi taahhüt ediyor ve mumumuzun AIDS ile savaşa destek verecek olmasından mutluluk duyuyoruz."

Louis Vuitton uzun soluklu iş birliklerinin ruhuna uygun olarak Louis Vuitton I (RED) mumun bileşimi Maison'un Master Parfümör'ü Jacques Cavallier Belletrud tarafında oluşturuldu ve ambalajı Marc Newson tarafından tasarlandı.

Kırmızı rengi ana ilham kaynağı olarak kullanan Cavallier Belletrud, koku duyusunu uyararak küresel duygular olan sevgi, özgürlük, sıcaklık ve saflık duygularını çağırmak için mumun kokusunu oluştururken geliştirilen en yüksek kalitede doğal ürünleri seçti. Şakayıkların tatlı, biberli ve çiçeksi notalarının ahududunun meyvemsi canlılığı ile karışımı ile yanan mum; uyum, iyimserlik ve duygusal haz ile canlanıyor. Zengin, karakterli ama ince.

Master Parfümör Jacques Cavallier Belletrud yarattığı mumu şu sözlerle açıklıyor, "Güçlü ve evrensel bir karakteri olan; özgürlük duygusuna sahip bir koku yaratmak istedim. Oldukça çiçeksi elementlerin yanında baharat, ahşap ve meyve tonlarına sahip şakayıktan yola çıktım. Bu, başlı başına bir parfüm."

Marc Newson'ın yaratıcılığı ve zanaatkarlığı ise Louis Vuitton I (RED) mumu ikonik ve cüretkar bir tasarım objesine dönüştürüyor. El dökümü, beyaz seramik kap eşsiz bir form oluştururken, Louis Vuitton'un imzası haline gelmiş elde dikilen doğal deri sap mumun kullanımını kolaylaştırıyor. Mumun mat beyaz rengi, kapağın ve fitilin el ile boyanmış canlı kırmızı rengi ile tezat oluşturuyor. Bu zengin ve yoğun kırmızı renk mumun kapağında, zemininde ve paketinde ürünün (RED) ile bağlantısını hatırlatmayı amaçlayan detaylar olarak kullanılıyor.

(RED) COO'su Jennifer Lotito Louis Vuitton ile iş birliklerini şu sözlerle özetliyor: "Louis Vuitton kadar ikonik bir marka ile iş birliği içerisinde olmaktan; özellikle de bu projeyi 6. Global Fund Replenishment'ın Lyon'da gerçekleşeceği bu önemli senede gerçekleştirmekten dolayı son derece mutluyuz. Louis Vuitton sayesinde, satılan her mum bir HIV/AIDS hastasına 300 gün boyunca yetecek ilaç desteği sağlayacak."