[Alt-Text]
YAZIYI GÖNDER
Adınız, Soyadınız
E-posta Adresiniz
Alıcı E-posta
Mesajınız
www.harpersbazaar.com.tr

Nihal Harmanlı'dan mutlu eden bir marka: nihi

Nihi markasının yaratıcısı Nihal Harmanlı'yla Instagram'da tanıştık. Birbirinden sevimli tişörtlerin tasarımlarını yapan Harmanlı, çocukluk anılarını çizerek başladığı dünyada epey yol kat etmiş genç bir tasarımcı.

Hazırlayan: Nilüfer Türkoğlu
nilufer.turkoglu@caferuj.com.tr

Genç, başarılı, girişimci ve yenilikçi kadınları seviyoruz! Çünkü onlarla hayat daha güzel! nihi markasıyla henüz tanıştık. Sosyal medyanın popüler kanallarından, fotoğraf paylaşım alanı Instagram'da tasarladığı ürünleri satışa çıkaran Nihal Harmanlı, yarattığı birbirinden sevimli çizgi karakterlerle hem genç kızlara hem de çocuk ruhundan vazgeçemeyen delidolu kadınlara sesleniyor.

nihi'nin insanları mutlu ettiğini söyleyen Harmanlı, iri gözlü, koca kafalı kızları ve erkekleriyle moda dünyası içinde kendine özel bir yer açmış. Sıkıcı ve sıradan hayatlara neşe katan figürleriyle mutluluk saçan markasını dünya çapında patentli bir markaya dönüştürmüş. Modelliğini kendisinin de yaptığı başlıca ürünleri beyaz tunik ve tişörtler. Bunların yanı sıra kolyelerden telefon kılıflarına, yastık yüzlerinden çantalara her yerde kendisinin stilize ettiği melekler, cadılar, yoga yapan kızlar, yemek yapan oğlanlar; yani bu dünyanın insanlarının binbir çeşit halleri var.


Hayata Renk Ver Derneği için Nihal Harmanlı Hekimhan içindeki çocuğu duvarlara yansıttı.

Nihal Harmanlı kendi hikayesini bakın şöyle anlatıyor: "Mutlu bir çocukluğum vardı ve mottom - nihi, mutlu bir çocukluğun uzantısı. Kendi çocukluk anılarımı çizmeye başladığımda bu çizmler gün geçtikçe değişti ve gelişti. Şu an çizmekte olduğum karakter halini aldı, beni çok mutlu ediyordu, her baktığımda bunu neden paylaşmıyorum dedim. Önce kişiye özel çizimlerle başladım. Herkes 'nihi' gibi görünmek istiyordu, aldığım yorumlar hep aynıydı: 'Çizimlerinize her baktığımda mutlu oluyorum ve yüzümde gülümseme oluşuyor. Bundan daha güzel bir teşekkür olamazdı. Ardından 'nihi' markasını oluşturmaya karar verdim, patent için başvuru yaptım ve onay çıktı. 'nihi' markası altında kadınlara ve kız çocuklarına yönelik 'She, the Girl' / erkekler ve erkek çocuklarına yönelik 'He, the Boy' koleksiyonlarını oluşturdum. Bu koleksiyonlarda farklı karakterdeki kızlarım ve erkeklerimden kendini bulan insanlara ürünler sunuyorum. Tişörtler, tunikler,kupa ve bardak altlıkları, telefon kapakları, plaj ve bez çantalar son olarak bu seneye ait yaz serisi peştemaller yapıyorum. Bu iki seri dışında burç kızları ve ünlüler tarafından da çok sevilen 'She, the Angel' serilerim mevcut. Tün bunların yanında kişiye özel çalışmalarım da devam ediyor."




YORUM YAP

kalan karakter 2000

ÖNEMLİ NOT: Bu sayfalarda yayınlanan okur yorumları okuyucuların kendilerine ait görüşlerdir. Yazılan yorumlardan HARPERS BAZAAR veya harpersbazaar.com.tr hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BİZE ULAŞIN