Mango'dan kampanya stratejisi
MODA

Mango'dan kampanya stratejisi

Bu sezonun 4 kampanyasından ilki için yer New York. Mango, Snapchat'te kampanyasını ifşa ederek sosyal ağlara bağlılığını koruyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 25 Temmuz 2016

MANGO, anın yeni trendlerini ifşa etmek için her ay yeni bir kampanya başlatma stratejisine devam ediyor. Ağustos ayının sonunda dünya çapında başlatılacak olan sonbahar/kış sezonunun 4 kampanyasından ilki, New York caddelerinde Roos Abels ve Lexi Boling'i ön plana çıkarıyor.

MANGO, dijital kanal aracılığıyla yenilik yapmaya devam etme sözü veriyor ve bu kampanyada, stratejisinin kalbine sosyal ağları koyarak daha da ileri gidiyor. Kampanyanın bir bölümü, önümüzdeki sezonun ilk ayı boyunca MANGO tarafından ön plana çıkarılan kilit giysileri de ifşa eden, fotoğraf çekiminin daha önce görülmemiş görüntülerinin canlı yayını ile markaya ait platformlardan bazılarında (Snapchat: mango ve Instagram: @mango) zaten ifşa edilmişti.

Ayrıca, marka, kendi çalma listelerini oluşturmak için, kampanyalarından, mağazalarından, vb. gelen şarkılar ile periyodik olarak güncellenecek olan, Ağustos ayının sonlarında resmi Spotify kanalını faaliyete geçirecektir.

MANGO, mevcut durumda sezondan sezona yükselerek, tüm sosyal ağ platformlarında 16,500,000 takipçiye yaklaşmıştır.

MANGO, 1984 yılında kurulmuştur ve bugün dünyadaki lider moda gruplarından biridir. Çıkış şehri olan Barselona'da bulunan şirket, 110 ülkede 800,000 m2'lik geniş bir mağaza ağına sahiptir. Palau-solità i Plegamans'daki "El Hangar" Tasarım Merkezinden, her yıl sezon trendlerini giydirmek için 18,000 giysi ve aksesuar tasarlamaktadır. MANGO Woman, Man, Kids ve Violeta koleksiyonlarının sahibi olan şirket, 2014 yılına %15'lik bir artış ve 170 milyon avroluk bir FAVÖK yansıtarak, 2015 yılını 2.327 milyar avroluk satışlar ile kapatmıştır. Daha fazla bilgi için, www.mango.com