'den yeni logo ve monogram

Riccardo Tisci'nin baş tasarımcılığıyla yepyeni bir yola giren Burberry, 20 yılı aşkın süredir ilk kez logosunu değiştirdi.

markası, 20 yıldan beri kullandığı logosunu ve monogramını değiştirdi. Burberry'nin kreatif ekibinin başına geçen , markanın yeni logo ve monogramını instagram hesabından paylaştı. İngiliz sanat yönetmeni ve grafik tasarımcısı Peter Saville tarafından tasarlanan monogram, kurucu Thomas Burberry'nin iç içe geçmiş baş harflerinden oluşuyor.

Vintage monogram, markanın arşivlerinden esinlenildi ve markanın kurucusu Thomas Burberry'ye saygı niteliği taşıyor.

Peter Saville, en son Raf Simons'un yönetimi altına geçen Calvin Klein'in şu andaki logosunu tasarlamıştı.

Riccardo Tisci, Burberry için tasarladığı ilk koleksiyonunu Eylül ayında tanıtacak.

BİZE ULAŞIN