H&M'den ölçülebilir ürün şeffaflığı
MODA

H&M'den ölçülebilir ürün şeffaflığı

H&M, ölçülebilir ürün şeffaflığı getiren ilk büyük moda perakende markası oldu.

GÜNCELLEME TARİHİ: 24 Nisan 2019

H&M, 23 Nisan itibariyle hm.com'daki tüm ürünlere şeffaflık özelliği ekledi. Bu özellik sayesinde müşterileri aldıkları ürün hakkında daha fazla bilgi edinebilecek.

Kendisini moda endüstrisini dönüştürmeye ve daha sürdürülebilir ve şeffaf hale getirmeye adayan H&M, son olarak Conscious Exclusive koleksiyonlarında şeffaflık özelliğini yavaş yavaş kullanmaya başlamıştı. Bunu bir adım ileriyen taşıyan marka şimdi şeffaflık özelliğini hm.com'daki tüm ürünlere uyguluyor.

Ürün şeffaflığı özelliği ile beraber artık ürünlerin hangi ülkede üretildiği, tedarikçinin ismi, fabrika ismi, adresleri ve fabrikada çalışan sayısı gibi bilgiler paylaşılacak. Ek olarak, müşteriler ürünler için kullanılan malzemeler hakkında da daha fazla bilgi bulabilecekler. Kıyafetlerin nerede yapıldığı hakkında bilgi vererek müşterilerin bilinçli alışveriş yapmalarının kolaylaştırılması hedefleniyor.

"Ölçülebilir Ürün Şeffaflığını getiren, kendi ölçümüzde ilk global moda perakende markası olmaktan gurur duyuyoruz. Dünyaya bunun mümkün olduğunu göstermek istiyoruz. Ürünlerimizin nerede yapıldığı konusunda açık ve şeffaf davranarak, endüstrinin çıtasını yükseltiyoruz ve müşterileri daha sürdürülebilir seçimler yapmaya yöneltmeyi umuyoruz. Şeffaflık beraberinde sorumluluk getiriyor, bu da şeffaflığın sürdürülebilir moda endüstrisi oluşumunda ne kadar etkili bir faktör olduğunu gösteriyor." diyor H&M Sürdürülebilirlik Başkanı Isak Roth.