Moncler Genius ile aynı çatı altında
MODA

Moncler Genius ile aynı çatı altında

Farklı tasarımcılardan oluşan bir ekip tarafından ortaya çıkarılan Moncler Genius koleksiyonu tüm hızıyla yoluna devam ediyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 3 Kasım 2019

Genius projesi hız kesmeden devam ediyor. Projenin özü, tek çatı altında farklı isimler tarafından tasarımların hayata geçirilmesi. Projeyi bir apartman gibi düşünmek mümkün; her katın ruhu, oturanı farklı ancak neticede aynı binayı ve ortak değerleri paylaşıyorlar. Bu sezon takıma Richard Quinn, 1017 ALY X 9SM markasının sahibi Matthew Williams, Veronica Leoni ve Ergio Zambon da eklendi.

Remo Ruffini'nin Moncler Genius'u oluştururken çıkış noktası, dijital çağdaki günümüz müşterisinin çeşitliliğine cevap verebilecek bir iş ve iletişim modeli kurmaktı. Projenin hayata geçmesinden bir yıl sonra, bunu başardığını rahatlıkla söyleyebiliriz. Farklı kültürlerin tek potada karışmasıyla mevsim, yaş ve zevk gibi tüm sınırlayıcı unsurlardan arınmış, Moncler'e özgü değerlere sahip bir ürün yelpazesi var karşımızda.

Her Moncler Genius koleksiyonu bir numara ile adlandırılmış ama amaç hiyerarşi yaratmak değil, sadece bütünün parçalarını belirtmek. Her bir başlık şu şekilde:

0 Moncler Richard Quinn: Maksimum desen. Maksimalizmiyle tanınan Richard Quinn güçlü renkler kullanıyor ve 50'li, 60'lı yılların formlarını tasarımlarına yansıtıyor. Desenli body'ler, topuklu ayakkabılar ve uzun çizmeler kilit parçalardan.

1 Moncler Pierpaolo Piccioli: Kültürleri bir araya getiren couture. Afrika desenlerini içeren kumaşları couture diliyle yorumlayan Piccioli, Lemlem markasıyla Afrikalı zanaatkarları destekleyen model ve tasarımcı Liya Kebede ile işbirliği yaptı. "İlk bakışta birbirinden çok farklı görünen bu kültürel mirasları bir araya
getirip, yeni ve zengin bir şey ortaya çıkarmak bize hayatta sınırlar olmadığını hatırlatıyor" diyor Kebede.

2 Moncler 1952 (Kadın): Çokluğun gücü. Veronica Leoni, Moncler kodlarını baştan yorumlayarak ağartılmış tartan, file, kıvırcık yün gibi farklı materyalleri bir arada kullanıyor. Eklektik, geçişli ve akışkan bir stile sahip.

2 Moncler 1952 (Erkek): Sakin ruh. Sergio Zambon, büyük şehirlerin yakınında bulunan doğal ortamlarda vakit geçirmeyi seven, sakin ruhlara hitap ediyor. Çağdaş sanat, müzik ve seyahat temaları etrafında, teknik detaylara sahip tasarımlar var.

2 Moncler 1952 + Valextra: Moncler ile Valextra işbirliği her iki markanın ortak değerleri ve bugünün kültürüyle olan diyaloglarıyla şekilleniyor. Zanaatte inovasyon, oversize kaz tüyü aksesuarlarda ve çantalarda kendini gösteriyor.

3 Moncler Grenoble: Limitsiz teknik özgürlük. Sandro Mandrino, birbirine zıt gibi görünen iki konsepti bir araya getirerek, festival izleyicileri için klasik dağ kıyafetlerini yorumluyor.

4 Moncler Simone Rocha: Doğa için bir üniforma. Rocha, klasik romantik stilini geliştirerek çadırı andıran hacimli siluetler yarattı. Pelerine dönüşen battaniyeler ve doğayla buluşan Broderie Anglaise oldukça dikkat çekici.

5 Moncler Craig Green: Bozulan hacimler. Kıyafet, beden ve uzay arasındaki diyalogdan yola çıkan Green, geniş hacimleri katlanıp paketlenebilir tasarımlar haline getiriyor.

6 Moncler 1017ALYX 9SM: Fonksiyon ve konforun modern bir yorumu. Matthew Williams markasının imza teknikleri Moncler'in konfor ve fonksiyonelliğiyle buluşuyor.

7 Moncler Fragment Hiroshi Fujiwara: Kentsel bir geçiş. Fujiwara, en sıradan olanı bile kült mertebesine getirme konusunda usta. Esrarengiz sloganları sade yüzeyler üzerinde kullanıyor, daha evvel hiç kullanmadığı materyallerle deneyler yapmaktan hoşlanıyor.

8 Moncler Palm Angels: Sanat kaçamağı. Frencesco Ragazzi, nasıl etki yaratacağını çok iyi biliyor. Geniş hacimler, güçlü formlar ve cilalı yüzeyler ile punk ruhunu yansıtan şehirli siluetler ortaya çıkarıyor.

Moncler & Poldo Dog Couture: Markanın fonksiyonel ve koruyucu değerlerini dört ayaklı dostlarımıza uyarlıyor.