Tommy Hilfiger artık tasarımlarını 3D yapacak
MODA

Tommy Hilfiger artık tasarımlarını 3D yapacak

Tommy Hilfiger, giyim tasarımlarını İlkbahar 2022 koleksiyonlarından itibaren tamamıyla 3D olarak gerçekleştirmeyi hedefliyor. Bu nedenle de Amsterdam’daki global merkez ofisinde görevli tüm tasarım ekipleri için yeni öğrenme ve teknoloji yöntemlerini uyg

GÜNCELLEME TARİHİ: 8 Kasım 2019

Tommy Hilfiger'ın, Hollanda'nın başkenti Amsterdam'daki genel merkezinde görev yapan tüm küresel giyim tasarım ekiplerine 3D tasarım teknolojisinin entegre ediliyor. Markanın İlkbahar 2022 giyim koleksiyonları tamamıyla Tommy Hilfiger'in yenilikçi 3D tasarım platformu kullanılarak tasarlanan ilk seriler olacak. Bu taahhüt, şirketin değer zincirini uçtan uca dijitalleştirmeye yönelik iddialı hedefini güçlendiriyor.

Tommy Hilfiger Global ve PVH Avrupa CEO'su Daniel Grieder, "Sınırsız potansiyeli olan 3D tasarım, tüketici ihtiyaçlarını daha hızlı ve daha sürdürülebilir bir şekilde karşılamamızı sağlıyor. Koleksiyon tasarım sürecimizde temel bir araç haline gelen teknoloji, pazara ulaşma hızımıza ciddi ivme kazandırma ve geleneksel ürün fotoğrafçılığının yerini tamamıyla alma potansiyeline sahip. Sonbahar 2020 sezonumuz itibarıyla erkek gömleklerimiz %100 oranında 3D olarak tasarlanacak ve numune üretimi gerektirmeyecek; aradaki fark, geçmişte tasarlanan ve sunulan stillerden neredeyse ayırt edilemeyecek. Gelecek bu yönde…" dedi.

Tommy Hilfiger giyim koleksiyonları genelinde 3D tasarım teknolojisini her ölçekte uygulama adımı, 3D tasarım platformu ile Tommy Hilfiger'ın en ileri teknolojili Dijital Showroomlarını birbirine başarıyla bağlayan iki yıllık hedefli pilot çalışmaların ardından geliyor. Digital Showroom teknolojisi, şirketin satışa dönüştürme yöntemlerinde devrim yaratırken süre gelen 3D tasarım dönüşümünde tabandan tepeye bir yaklaşımın benimsenmesi, Tommy Hilfiger'ın değer zincirini uçtan uca dijitalleştirmesini daha da geliştirecek. Tommy Hilfiger, 2020 sonbaharında sanal avatarlar üzerinde modellenen ürünleri de içeren, dijital olarak tasarlanan, geliştirilen ve satılan bir kapsül koleksiyonu pazara sunacak. Bu girişim, 3D tasarımdan yararlanarak numune azaltma, zaman tasarrufu, maliyet tasarrufu ve sürdürülebilirlik konularındaki potansiyeli tamamıyla açığa çıkarmada bir sonraki adım olacak.