Nesilller arası stil

Misela’nın anne-kız ilişkisine odaklanan Sonbahar/Kış 2019/20 kampanyasının yüzü Yonca Ebüzziya.

Giriş Tarihi: 06.12.2019 13:56

Çimen Uzsoy G.

Pera'da ve Londra Mayfair'de mağazaları bulunan; hem yurt içinde, hem de yurtdışında başarıyı yakalamış az sayıda örnekten biri Misela. Markanın Sonbahar/Kış 2019/20 kampanyası annekız arasındaki benzersiz ilişkiye ve nesilden nesile aktarılan stil mirasına odaklanıyor. Kampanyanın yüzü olarak Yonca Ebüzziya'nın seçilmesini Misela'nın kurucusu Serra Türker şöyle anlatıyor: "Küçüklüğümden beri beni yaptıkları, duruşu ve güzelliğiyle etkileyen bir kadın oldu Yonca Ebüzziya. Kendi ayakları üzerinde duran, güçlü ve güzel bir kadın oluşu, anneliğini de bu gücün bir parçası olarak yaşayabilmesi benim için gerçek bir ilham kaynağı."

Yonca Ebüzziya, iki torununa ve tüm gelecek nesillere bırakacağı en büyük mirasın, kültür ve sanat mirası oduğunu ifade ediyor. Serra Türker'in de kendi ailesinden miras aldığı estetik değerler, Misela'nın tüm tasarımlarında kendini gösteriyor. Bu koleksiyonda markanın imza stillerinin yanı sıra yeni parçalar da karşımıza çıkıyor. Sezon paletine hakim renkler ise turuncu, kırmızı, bordo, siyah ve kahve tonları.

BİZE ULAŞIN