Kadın odaklı: Note Cosmetics

Türk ve Alman yatırımcıların bir kozmetik fabrikası kurma fikriyle oluşan Note Cosmetics’in genel müdürü Beril Koparal büyüme sürecinde olan markayı anlatıyor.

Giriş Tarihi: 26.03.2020 15:52

Note Cosmetics'te çalışanların yüzde 63'ü kadınlardan oluşuyor. Yönetim ve üretim anlamında kadınları destekleyen bu markanın vizyonundan bahseder misiniz?
Sizin de söylediğiniz gibi Note Cosmetics kadınlara pozitif ayrımcılık yapan bir şirket. Sadece yönetim ve üretim değil, satış ekibimizde de çok sayıda kadın yer alıyor. Toplum ve çevreye saygı duyarak, müşteri ihtiyaçlarına uygun olarak üretilen nitelikli ve sağlıklı ürünlerle dünya markaları arasındaki yerimizi her geçen gün yukarıya taşımayı hedefleyen bir markayız.

Makyaj koleksiyonları nelerden ilham alıyor?
Marka ilhamını kadınlardan alıyor ve bu sebeple kadınların eğilimleri ve beklentileri inceleniyor. İçerikler anlamındaysa doğa en büyük ilham kaynağımız. Kendi Ar-Ge'mizi yaptığımız için farklı içerik arayışları bizim açımızdan önem taşıyor. Ben renkleri çok sevdiğim için favorilerimi far paletleri oluşturuyor.

Sizce kadınların kozmetik seçimleri yaşam tarzları ya da karakterleri hakkında nasıl ipuçları veriyor?
Aslında hepsi bir bütün. Tüm seçimleriniz yaşam tarzınızın ya da karakterinizin bir yansıması. Bununla birlikte makyaj malzemesi kolay alınabilir ve keyifli bir alışveriş öğesi olduğu için kullanmasanız dahi alabiliyorsunuz. Hayata daha eğlenceli bakan kadınlar farklı seçenekleri ve renkleri deneme konusunda daha açık olabiliyorlar. Daha keskin sınırları olanlarsa farklı ürüne yönelme konusunda daha temkinli davranabiliyorlar.

Çantanızdaki vazgeçilmez makyaj ve bakım ürünleri neler?
Benim vazgeçilmezim kapatıcı, maskara ve kırmızı ruj. Cilt bakımının ise çok önemli olduğunu düşünüyorum. Cildinize yaptığınız yatırım yıllar sonra size geri dönüyor. Düzenli temizlemek, maske kullanmak ve nemlendirici sürmek benim için olmazsa olmazlardan.

2020 kozmetik trendleri arasında ilginizi çeken hangi yenilikler var?
Bu sene makyaj trendlerinde çok eğlenceli yenilikler var. Mesela göz kapaklarına uygulanan farklı far renkleri, serbest biçimde çekilen eyeliner'lar. Benim yenilik olarak gördüğüm başka bir trend ise farda ombre uygulaması.

Markayla ilgili hedefleriniz neler?
Note, vegan ve hayvan dostu bir marka olarak tüketici beklentilerini yüksek oranda karşılıyor. Aynı zamanda sürekli araştırma ve geliştirme yaparak güncel eğilimleri de yakalıyor. Şu anda dünyanın 85 ülkesinde var olan marka, global yapısını her geçen gün büyütüyor.

Note Cosmetics'in desteklediği sosyal sorumluluk projelerinden bahseder misiniz?
Global olarak farklı sosyal sorumluluk projelerini, kanser ve hayvanlarla ilgili kampanyaları destekliyoruz. Ancak bu sene Türkiye'den başlayan bir kampanya ile Fransa'daki global pazarlama bölümümüzün de üzerinde çalıştığı bir konu olarak üniversite öğrencilerini, özellikle de üniversitede okuyan genç kızları hedef alan bir sosyal sorumluluk projesine başladık. Askıda Ne Var ile işbirliği içerisinde, üniversite öğrencilerine yönelik projeler yapıyor, #geleceğenote hashtag'i ile aktiviteler yapıyoruz. İlkini 14 Şubat'ta yaptığımız proje tüm yıl devam edecek

BİZE ULAŞIN