Michael Kors ile sosyal sorumluluk
MODA

Michael Kors ile sosyal sorumluluk

Küresel lüks moda grubu Capri Holdings Limited, 50. Yılını kutlayan Dünya Günü’nde grubun ilk kurumsal sosyal sorumluluk stratejisini duyurdu.

GÜNCELLEME TARİHİ: 22 Nisan 2020

Sosyal sorumluluk stratejisi, Michael Kors başta olmak üzere, grubun her bir markasının üzerinde çalıştığı anlamlı girişimlere dayanıyor ve malzeme temini, sera gazı emisyonları dahil olmak üzere bir dizi önemli çevresel ve sosyal sürdürülebilirlik meselesinde önemli, ölçülebilir hedeflere ulaşmak için özellikle su kullanımı, atık azaltma, çeşitlilik ve içerme ve hayırseverlik konularında şirketin küresel stratejisini özetliyor.

Şirketin kurumsal sosyal sorumluluk stratejisi üç alana ayrılıyor:
1. Dünyamız - Şirketin faaliyetlerini ve tedarik zincirini çevreleyen etkisini önemli ölçüde azaltmayı amaçlayan eylemlere odaklanmıştır;
2. Topluluğumuz - Şirketin tüm çalışanları için destekleyici, sağlıklı, çeşitli ve kapsayıcı bir çalışma ortamının geliştirilmesi;
3. Hayırseverlik - Şirket markalarının her birinin yeteneklerini, enerjisini ve başarısını dünyadaki ihtiyaç sahiplerine bağlamak.

Capri Holdings kurumsal sosyal sorumluluk raporundaki tüm amaç ve hedefler Birleşmiş Milletler'in 17 Sürdürülebilir Kalkınma Hedefi'ni desteklemektedir.

Capri Holdings, 2025 yılına kadar doğrudan faaliyetlerinde% 100 karbon nötr olmayı ve sahip olduğu ve işlettiği tesisler için yenilenebilir kaynaklardan% 100 enerji tedarik etmeyi hedefledi. Net sıfır karbon emisyonu taahhüdüne dayanarak ve Paris Anlaşmasının hedefleri doğrultusunda şirket, 2021 yılına kadar Bilim Tabanlı Hedefler girişimi ile operasyonları ve tedarik zinciri boyunca emisyon azaltma hedefleri belirlemeyi de taahhüt edecek.

Şirket ayrıca bir dizi önemli girişime kendini adamış ve üzerinde çalışmaktadır.
• Ambalaj kullanımındaki tüm plastikler 2025 yılına kadar geri dönüştürülebilir, , geri dönüştürülebilir veya tekrar kullanılabilir olması geçilecektir.
• 2025 yılına kadar geri dönüştürülebilir veya sürdürülebilir şekilde tedarik edilecek satış noktası ambalaj malzemelerinin% 100'ü
• Su kullanımını azaltmak için kilit tedarikçilerle ortaklık kurmak
• Tedarik zincirinin izlenebilirliği
• 2025 yılına kadar derisinin en az% 95'ini sertifikalı tabakhanelerden temin etmek
• Şirketin yeni Küresel D&I Konseyi de dahil olmak üzere, organizasyon içindeki çeşitliliği ve katılımı artırmak
• BM'nin İşyerinde Kadın Sağlığı ve Güçlendirilmesi Kurumsal Eylem Çerçevesi 2025'e kadar uygulanacak insan hakları ve adil ücretlere odaklanan tedarik zinciri güçlendirme programları uygulamak.

Raporda ayrıca, Michael Kors Watch Hunger Stop programı aracılığıyla dünyanın dört bir yanındaki açlıktan etkilenen bölgelerde çocuklara 19 milyondan fazla yemek vermenin kilometre taşı başarısı da dahil olmak üzere şirketin hayırseverliğe olan uzun süredir devam eden yardım kampanyası da vurgulanıyor.