Prada mağazalarına evinizden adım atın
MODA

Prada mağazalarına evinizden adım atın

Prada sanal gerçeklik projesini evlere getiriyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 5 Haziran 2020

Müşterilerin mağazadaki alışveriş deneyimini geliştirmeyi amaçlayan yenilikçi bir perakende girişimi olarak yola çıkan Prada Sanal Gerçeklik, markanın hayranlarını evde tutmaya devam etmek için mevcut sosyal iletişimin azaltılmış versiyonuna uyum sağlıyor.

YouTube VR ve VEER gibi popüler platformlarda bulunan bir dizi içerik, markanın Tokyo, New York, Milano, Venedik ve Los Angeles'taki mağazaları da dahil olmak üzere çeşitli konumlarda Prada dünyasında sürükleyici bir yolculukta kullanıcılara rehberlik ediyor.

Kullanıcılar sanal gerçeklik teknolojisini kullanarak, Prada İlkbahar 2020 koleksiyonuna daha yakından bakma, Made to Measure projesinin sırlarını ve Prada erkek şovlarının zanaatkarlıklarını keşfetme şansına sahip olacak.

Odağına yenilik ve dijitalleşmeyi olan Prada bu yeni stratejisi kapsamında müşteri deneyimi yönetim platformu Sprinklr ile bir ortaklık imzaladı. New York merkezli Sprinklr, 1.800'den fazla çalışanı ile 150'den fazla ülkede markalara yardım eden küresel bir yazılım hizmeti sunuyor.