Elsa Hosk Yeni Kampanyasında Annelik ve Spiritual Dünyasından Bahsediyor
MODA

Elsa Hosk Yeni Kampanyasında Annelik ve Spiritual Dünyasından Bahsediyor

4th + Reckless, kampanyasından detaylar.

GÜNCELLEME TARİHİ: 27 Ekim 2021

Kampanyanın yüzü olarak İsveçli süper model Elsa Hosk'un yer aldığı yeni 4. + Reckless koleksiyonunu, minimalist bir renk paletinde kolayca değiştirilebilen parçalardan oluşan şık, gündüzden geceye giyinmeyi zahmetsiz ve ulaşılabilir kılan bir kapsül işlevi görüyor. Hosk'un geçen Şubat ayında yeni bir anne olduğu düşünülürse kapsül konusundaki düşünceleri dikkate değer.

Pek çok yeni anne gibi o da gündüzden akşama gardırop değişikliklerini kolaylaştırmak şöyle dursun, kıyafetlerini planlamak için çok daha az zaman ayırdığını fark etti. BAZAAR.com'a konuşan Hosk, "Bu koleksiyonu tasarlarken kesinlikle 4th & Reckless'ın aklında olan şeyin bu olduğunu düşünüyorum ve birleştirmesi çok kolay parçalar yaratarak çok iyi bir iş çıkardılar" dedi." Kişisel tarzını yakalamanın yanı sıra, markanın diğer High Street moda markalarından daha sürdürülebilir olmak için ekstra çaba sarf ederken giyilebilir tasarımlar gerçekleştirdiğini de ekliyor ve bu onun için özellikle önemliydi.

COVID öncesi, dünya Hosk'u influencer hayatıyla, küresel bir moda ikonu olarak tanıyordu ve karantinalar kaldırıldığında, güçlenmiş olarak da geri döndü. Karantina öncesi yaşam tarzını "sürekli devam et" olarak tanımlıyor ve pandeminin ortasında hamileliği ile de zaman zaman izole olurken, sonunda bunun bir lütuf olduğunu da gördüğinden bahsediyor. Hosk, "Karantina boyu gerçekten duygularımla oturup kendimle (ve büyüyen karnımla) daha önce hiç şansım olmadığı bir şekilde bağlantı kurdum" diyor. "Bu çok manevi bir deneyimdi ve çok şey hissettim, bağlandım ve kendi bedenimde daha güçlü hissettim."

Anne olduktan sonra kariyerinde bir nebze olsun yavaşlama olmadı, bu onu hem memnun etti hem de şaşırttı. Hosk, "Her zaman bebek sahibi olmaktan korkmuştum çünkü 30'dan sonra model olarak 'bitmiş' olduğunuzun düşünüldüğü bir sektörde büyüdüm… Ama bugün moda endüstrisi çok farklı" diyor. Vücut tipinden ırka, etnik kökene ve yaşa kadar çeşitlilik açısından sektördeki ilerlemeden bahsediyor. "Bence tüketiciler her zaman güzel bir yüzden çok daha fazlasıyla ilgilendiler. Artık daha çok neyi temsil ettiğiniz, neyle ilgilendiğiniz önemli" diyor. "Anne olmak bence buna katkıda bulunuyor; size yeni bir yol, yeni bir boyut, yeni bir anlayış ve yeni bir bakış açısı kazandırıyor." Bu genişleme, yeni annelik rolüyle birlikte ortaya çıkan profesyonel rollerinde, örneğin, sanat yönetmenliği, tasarım ve ekip seçimine daha fazla dahil olma, kesinlikle daha önemli. Ayrıca, bu koleksiyonu oluştururken yaşadığı 'tam döngü' anından da söz ediyor, yani, kendisini hala hamileyken poz verdiği arkadaşı ve fotoğrafçı Yulia Gorbachenko ile çalışırken. Kısa bir süre sonra, yeni bir anne olarak 4. & Reckless ile bu koleksiyon üzerinde birlikte çalıştılar.

Hosk, "4th & Reckless'ın yüzü olmak çok eğlenceliydi. Tarzıma uygun, çok güzel bir koleksiyon tasarladılar, bu yüzden giymesi ve modellemesi kolay oldu" diye ekliyor. Hosk, ince çizgili, üç parçalı takım elbiseyi en sevdiği görünümlerden biri olarak nitelendiriyor. "Onu pek çok farklı şekilde giydim" diyor. "Ya hep birlikte bir takım gibi ya da bol bir kot pantolon, converse, küçük bir omuz çantası ve yelek ile giyiyorum. Pantolonu kolej sweatshirt ve botlar, altın takılar ve Hermès Kelly ie eşleştiriyorum ve Paltoyu topuklu bir LBD'nin üzerine giyiyorum."