Kahvaltıda Hangi Meyveleri Yemelisiniz?

Size bütün gün enerji sağlayacak meyveleri tercih ederek, günü zinde geçirin.

Kahvaltıda Hangi Meyveleri Yemelisiniz?

Greyfurt

Turunçgiller, anti-inflamatuar ve güçlü vücut detoksifikasyonu sağlayan zengin bir C vitamini, lif ve potasyum kaynağıdır. Greyfurt, büyük miktarda flavonoid naringenin içerir, bağırsak mikrobiyomunu iyileştirmeye ve bunun sonucunda kilo vermeye yardımcı olduğuna inanılır. Ancak içinde neredeyse hiç şeker yoktur, bu nedenle kan şekerinde ve ekstra kalori konusunda endişelenmemelisiniz. En önemlisi, greyfurttaki aktif maddelerin bazı ilaçlarla aynı anda tepkimeye girdiğini unutmayın, herhangi bir ilaç kullanıyorsanız, doktorunuza danışmanız daha iyidir.

Elmalar

Elmalar lif, C vitamini, antioksidanlar ve antiviral ve antibakteriyel özelliklere sahip olan flavonoid quercetin açısından zengindir ve mevsimsel alerjilerden muzdarip olanlar için de faydalı olabilir. İdeal bir kahvaltı seçeneği, bir elma ile yulaf ezmesi olacaktır: yulaf lapası, vücudu yavaş karbonhidratlarla ve meyveyi, lif ve vitaminlerle doldurur ve uzun süre açlık hissini de yok eder. Bu arada, beslenme uzmanları elmanın kabuğunu soymamayı tavsiye ediyor, çünkü besinlerin çoğu içinde bulunuyor.

BİZE ULAŞIN