Yeni Gucci Mücevher Koleksiyonunun Bir Mesajı Var
Gucci'nin geçtiğimiz günlerde iki büyük prömiyeri vardır. Renata Litvinova'nın moda filmini takiben, İtalyan Evi yeni bir mücevher koleksiyonu gösterdi, beklenmedik bir şekilde karakteristik, ama hiç de basit değil. Link to Love yüzük ve bilekliklerinde hangi mesajın şifrelendiğini şimdi size söyleyeceğiz.
Yeni Gucci Mücevher Koleksiyonunun Bir Mesajı Var
Koleksiyonun ismi, her parçaya anında aşık olacağınızı açık bir şekilde ima ediyor. Sekizgen şekline dayanan parçalar, sekizgen yüzükler, bilezikler, küpeler ve kolyeler, sonsuzluğun işaretini, ters sekizi, sembolize eder. 18 ayar altın (Link to Love aynı anda hem sarı hem beyaz hem de pembe renkler ile hazırlandı), baget kesim pırlantalar, yeşil turmalinler, rubellitler ve zarif pavé ile göz alıcı bir şekilde süslendi ve her bir parça kendi kendine bile tüm ilgiyi çekiyor, ancak altınla birlikte çok daha etkili görünüyorlar. İşte koleksiyondaki diğer parçalar...
Yeni Gucci Mücevher Koleksiyonunun Bir Mesajı Var
Yeni Gucci Mücevher Koleksiyonunun Bir Mesajı Var
Link to Love, yalnızca farklı değerli malzemeleri değil, aynı zamanda 60'ların ve 80'lerin taban tabana zıt estetik kodlarını da birbirine bağlar: Alessandro Michele'in reklam kampanyası, onun imza stilini değişmez bir retro zarafetle anında ele alırken, mücevherin kendisi kelimenin tam anlamıyla bir kadının ışıltısını ve cazibesini kişileştirir, tıpkı parlak yıllar gibi. Koleksiyonu cinsiyet akışkanlığı ilkesini de miras alıyor: Gucci'nin yaratıcı direktörü hem erkekleri hem de kadınları yeni takılar takmaya teşvik ediyor.