Geleceğin Nostaljisi: Cardo Roma, Autograph Collection
SEYAHAT

Geleceğin Nostaljisi: Cardo Roma, Autograph Collection

Cardo Roma, Autograph Collection, Roma'nın zengin kültürüne ve otelin motto’suna, "Geleceğin nostaljisi"ne saygı duruşunda bulunuyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 24 Ocak 2025

Lucio Passarelli tarafından tasarlanan ve geniş çapta yenilenen otel Cardo Roma, Autograph Collection, Roma'nın zengin kültürüne ve otelin motto’suna, "Geleceğin nostaljisi"ne saygı duruşunda bulunuyor. Cardo Roma, Autograph Collection, Cardo Hotels'in ilk oteli olup, aynı zamanda Marriott Bonvoy’un benzersiz otel portföyü olan Autograph Collection Hotels’e bağlı bir tesis. Otel, Roma’nın hareketli Esposizione Universale Roma (EUR) bölgesinde yer alıyor. Otel, iş ve eğlenceyi birleştiren yaratıcı bir merkez sunuyor. 324 odalı otel, bireysel, ilham verici çalışma alanları arayan gezginlerin yanı sıra, misafirlerini geldikleri şehrin kültürüyle bağ kuran anlamlı deneyimlerle de tanıştırıyor.



Cardo Hotels Genel Müdürü Nicolas Romero Oneto, markanın ismiyle ilgili ilhamını şu şekilde açıklıyor: "Cardo, Roma şehirlerinde kuzey-güney yönünde bir caddeydi ve ekonomik hayatın merkeziydi. Bu canlı ve enerjik vizyon, yeni, kapsamlı konaklama konseptimize ilham verdi. Cardo otelleri, şehirlerinin estetiğine ve kültürüne uyum sağlayarak, Autograph Collection Hotels için mükemmel bir uyum sağlıyor. Cardo Roma, bu felsefeyi örnekleyen bir otel olup, kişisel sağlığı iş kültürüyle harmanlıyor ve yeni nesil otel deneyimleri için bir standart belirliyor."



Cesur ve İlgi Çekici Tasarım


Otelin iç mekanları, ödüllü Amsterdamlı tasarımcı Saar Zafrir tarafından hayata geçirilmiş. Antik tarihten ilham alan Zafrir, "Roma döneminde 'otium' bağlılıklarından arınmak anlamına geliyordu," diyor. "Amacımız, misafirleri lüks ve konfor içinde bu geleneksel rahatlama kültürüne daldırmak, her anı keyifle yaşatmak" diyor. Bu konsept, Roma İmparatorluğu’nu anımsatan zeytin yeşili, sıcak terracotta ve zarif beyaz tonlarında şık bir paletle tasarıma yansımış. Ferah ve davetkar lobi, topluluk hissi uyandırarak, oyunlu geometrik şekiller, dramatik kemerler ve belirgin 3D duvar dokuları ile görsel cazibe sağlıyor.



Saar Zafrir, iç mekan tasarımının arkasındaki düşünce süreciyle ilgili olarak, “Markamızın iki ana direği var: Kompozisyonel özgürlük ve kozmik ritim. Amacımız, bu kavramları iç mekan tasarımı, aydınlatma tasarımı, FF&E tasarımı ve tabelaların tasarımı dahil olmak üzere birleştirilmiş bir genel tasarıma dönüştürmek. Roma mitolojisinin ve zeytinlerin kültürel önemi binlerce yıl öncesine dayanıyor. Efsaneye göre Roma tanrıçası Minerva, ilk zeytin ağacını yaratmış. Bu efsane, iç mekan tasarımımızda zeytin yeşilinin öne çıkmasını sağlayan önemli bir renk paleti etkisi yarattı” diyor. 



Misafirlerin oteli deneyimleme süreci hakkında ise şu sözleri söylüyor: “Bizim perspektifimizden, misafirler büyüleyici bir müşteri yolculuğunun tadını çıkaracaklar; büyü, girişten başlayıp lobiye, yemek alanlarına, spa'ya ve dış havuza kadar devam edecek. Giriş yaptıktan sonra misafirler, odalarına girdiğinde derin bir rahatlama ve huzur hissi yaşayacak ve sunulan olanaklardan keyif alacaklar. Misafirlerimizin, konaklamaları boyunca iletmek istediğimiz coşkuyu hissedeceklerine ve bizimle bağ kuracaklarına kesinlikle inanıyoruz.”



Bir İmparatora Yakışacak Odalar ve Olanaklar


324 oda (57 süit dahil) sekiz farklı kategoride, yedi konuk katına yayılmış. İmzalı süitler, 50 m² POP Süitleri, 75 m² FAB Süitleri ve 100 m² TOP Süit ile opulent tasarımlar sunuyor. Tüm konaklama birimleri, anahtarsız giriş ve dijital concierge olarak görev yapan bir tablet gibi akıllı teknolojilere sahip. Ekstra konforlar arasında Taschen'dan sehpa kitapları ve özel Muro oda parfümleri yer alıyor. Her detay, unutulmaz bir konaklama deneyimi için özenle seçilmiş.




Otelin belki de en büyük cazibesi, 3.100 m² alana yayılan çok yönlü toplantı ve etkinlik alanları. Bu, Cardo Roma'yı Roma’daki en büyük etkinlik alanlarından biri yapıyor. Tüm alanlar, en son teknolojiyle donatılmışken, modüler yapı, her odayı farklı düzenlemelere uyacak şekilde ayarlayabiliyor. Bu da alanı yönetici toplantıları veya iş birlikçi atölye çalışmaları için uygun hale getiriyor. En çekici olanı ise 1.400 kişilik kapasitesiyle büyük konferanslar, gala yemekleri veya büyük kutlamalar için mükemmel bir alan olan devasa balo salonu. Ayrıca çeşitli dış mekan alanları da mevcut.



İtalyan Gastronomisi ve Zengin Bir Wellness Deneyimi


Cardo Roma, iki farklı yemek alanına ev sahipliği yapıyor; bunlardan biri gastronomik hazineler sunan imza restoranı Vertici. Vertici, Roma'nın zengin mutfak mirasını çağdaş bir dokunuşla sunuyor. Misafirler burada, taze yerel tatları tanıtan şefin düzenlediği etkinliklerle birlikte makarna yapım derslerine katılabiliyor. Ana restorana eşlik eden Vertici Bar ise, özenle hazırlanmış kokteyller ve küçük tabaklarla aperitif için mükemmel bir yer. Öte yandan, mevsimlik havuz barı Spectio, dış mekan kokteylleri, atıştırmalıklar ve smoothie'ler eşliğinde canlı müzik ve DJ performanslarıyla misafirlere keyifli anlar yaşatıyor.



Wellness, genel konseptin ayrılmaz bir parçası. Otelin kalbinde yer alan Olea Wellness ve Spa, vücut ve zihin yenilenmesine adanmış 1.200 m²’lik bir sığınak. Dört farklı sıcaklıkta tutulan havuzlarında misafirler, antik Roma'yı andıran bir banyo deneyimi yaşayabiliyor; “mens sana in corpore sano” (sağlam bir zihin, sağlam bir beden) atasözünü onurlandıran tedavi edici bir deneyim. Spa’da geleneksel sauna ve hamamın yanı sıra, Fransız Codage markasının ürünleriyle yapılan altı tedavi odası da mevcut. Bunun yanında, fiziksel aktiviteyi bir sağlık temel taşı olarak benimseyen otelde, son teknoloji Technogym ekipmanlarıyla donatılmış bir fitness merkezi de bulunuyor.



Cardo Roma, Autograph Collection, kişiye özel butik yaklaşımıyla, iş, eğlence ve wellness’ı bir arada sunarak Roma’nın konaklama sahnesini yeniden tanımlıyor.