Simihaze Beauty'nin Yeni Koleksiyonu Kozmik İlhamlı

Instagram'da ünlü olan tek yumurta ikizleri, yılın en havalı makyaj koleksiyonlarını piyasaya sürmeye devam ediyor.

Giriş Tarihi: 17.11.2021 16:33

Instagram

Tek yumurta ikizleri Sama "Simi" ve Haya "Haze" Khadra tarafından ortaklaşa kurulan ve aynı adı taşıyan güzellik markası Simihaze Beauty, büyümekte olan, ünlülerin favori koleksiyonlarından üçüncü kapsülünü çıkardı. Çok işlevli göz-yanak-dudak tonu Sun Flush veya nemlendirici içerikli Velvet Blur Matte Lip Balm gibi ürünlerin ardından, kız kardeşler güzellik markalarının "uzayda yolculuk"u çağrıştıran bir sonraki ayağını ortaya çıkardılar. Işığı yansıtan dudak parlatıcısı, yağlı göz farlarının yeni tonları ve gözleri süslemek için uygulaması kolay, mücevher çıkartmalar eklendi.

BAZAAR.com'a konuşan kız kardeşler, "Daha dolgun bir etki sağlamak için ışığı yansıtan sıvı bir balsam olan Lunar Dudak Jeli'mizi, dolunayın parlaklığından esinlenerek yarattık" dedi. Serideki diğer ürünlerde olduğu gibi, beklediğimizden fazlası var. Sınırlı sayıda üretilen gölge paleti hem mat hem de ışıltılı tonlar sunar ve cildi nemlendirildiğinizde de saydam bir gölgeden göz alan bir tona dönüştürebilir. Lansmandaki en sevdikleri ürünün, "gözlerde tam bir mücevher etkisi için iki saniyede uygulanabilen" Gem Pack olduğunu belirterek, "Söylediğimiz her şey özenle tasarlandı" diye söylüyorlar.

Henüz 14 yaşındayken Moda Haftası'nda ünlü olan Simi ve Haze, "bir kitabı kapağına göre yargılama" atasözünün mükemmel örnekleri ve genç yaşlarına rağmen her ikisi de birden fazla sektörde (örneğin Coachella'da DJ'lik yapmak gibi) çalışan, deneyimli kadınlar. 1,4 milyon takipçili bir Instagram hesapları var ve düzenli olarak Kylie Jenner, Hailey Bieber ve Bella Hadid gibi ünlü arkadaşları arasında görülüyorlar. İkili benzersiz olma arzularıyla, markanın VIP lansman partisinin düzenlendiği alanı bile yaratıcı bir şekilde yönetti ve mekanı Capsule 3'ün estetiğine uyacak şekilde sanatsal olarak yeniden yarattı. "Hangi sektörde olursanız olun, uyulması gereken standart bir kişi veya kılavuz yoktur" diye belirtiyorlar. "Güzellik ürünlerimiz, onları satın alan insanlar kadar çok yönlü olmalıdır."

Trendleri ertelemekten de kaçındılar. "Ürünlerimizi yarattığımızda, amaç her zaman 'Çok verimli bir şekilde yapılmayan veya hiç yapılmayan neye ihtiyacımız var?' sorusuna yanıt bulmak oldu.

BİZE ULAŞIN