Chanel'den Güzelliğe Sürdürülebilir Yaklaşım
GÜZELLİK

Chanel'den Güzelliğe Sürdürülebilir Yaklaşım

2022 sürdürülebilir güzellik çok daha lüks hale gelmek üzere.

GÜNCELLEME TARİHİ: 6 Ocak 2022

Chanel, N°1 de Chanel adlı yepyeni bir cilt bakımı, makyaj ve koku markasını duyurdu. N°1 de Chanel'da her şey doğal olarak elde edilen formüller, sürdürülebilir ambalaj ve içerik şeffaflığı ile ilgili. Ama hepsi bu kadar değil: İlk kez, Chanel'in dokuz yeni ürünü ve bazı kült klasikleri Ulta'da satın alınmak için hazır.

Markanın açıklamasında "N°1 de Chanel, güzelliğe yenilikçi, küresel ve sürdürülebilir bir yaklaşım sunuyor. Duyusal dokulara sahip bu yeni seri, canlılık kaynaklarını destekleyerek genç görünen cildin ışıltısını koruyor. Yenilikçi formüllerinin kalbinde Gabrielle Chanel'in sembolik çiçeği olan kamelya yatıyor." diyor.

Susuz pudradan köpüğe temizleyiciden hafif fondötene kadar bu serideki her ürün kırmızı kamelya ile aşılandı. Sürdürülebilir bir şekilde elde edilen çiçek antioksidanlar açısından zengindir, bu nedenle markanın araştırmasına göre genç hücrelerin esneklik kaybı gibi ilk yaşlanma belirtilerine karşı korunmasına yardımcı olur. Bu ürünler, sağlık ve zindelik ile çok daha fazla ilgilenen, ancak yine de lüks ve sonuçları arzulayan daha genç bir demografiye (yaklaşık 18 ila 30 yaş arası) yönelik.

Her ürün, çoğunluğu kırmızı kamelya çiçeğinden elde edilen yüzde 97'ye kadar doğal içerikten oluşuyor. Yeniden doldurulabilir cam tüpler, biyolojik bazlı plastikler, geri dönüştürülebilir karton ve organik mürekkep sayesinde ambalajın tamamı çevre dostu. Bu, lüks markanın güzellik serisi için büyük bir değişimi işaret ediyor, ancak yalnızca N°1 de Chanel ürünleri bu düzeyde sürdürülebilir ambalajı taşıyacak (şimdilik).