Off-White'ın Güzellik Markası Paperwork Hakkında Her Şey
GÜZELLİK

Off-White'ın Güzellik Markası Paperwork Hakkında Her Şey

Off-White güzellik markası Paperwork'ü sunarken bilmeniz gerekenleri derledik.

GÜNCELLEME TARİHİ: 20 Nisan 2022

Bir süper model kadrosu (Cindy, Naomi, Amber, Helena) ve bir şampiyonu (Serena Williams) içeren sonbahar şovu (hamile bir Rihanna'nın yer aldığı hakim bir ön sıradan bahsetmiyorum bile) Virgil Abloh'un son Off-White koleksiyonunun bazı ince noktalarının kıymeti bilinmemiş olabilir.

Ancak Paris'teki gösteride kartal gözlü seyirciler veya Off-White'ın Fransız başkentinde 100 vitrinde kurulu olan ana şirketi New Guards Group'un TV monitörlerinden birinde canlı yayını izleyenler, muhtemelen makyaj sanatçısı Cécile Paravina'nın belirli elmacık kemiklerine kazıdığı şablonlu barkodları veya ekibinin sahne arkasında uyguladığı neon parlak trompe l'oeil dudak halkalarını fark etti. Kendall Jenner, Kaia Gerber ve Grace Naa Ayorkor Quaye'nin yüzüne işlenen dövmelerden bahsetmiyoruz bile.

Yaratıcılığı teşvik etmek için boş bir sayfa fikri üzerinde duran Abloh, geçen sonbaharda zamansız vefatından önce Paperwork'ü "başka bir tuval, insan ifadesi için başka bir yüzey" olarak nitelendirdi. Kendi kategorisine meydan okuyan markasının en son jestini tasarlarken, çığır açan çoklu tirelemenin genellikle bir sandbox metaforu kullandığı bildiriliyor.

Abloh, Paperwork'ün üç yönlü yaklaşımını, güzelliğin bireysel yorumlarına izin veren bir "araç seti" olarak gördü:

Olfactive ID, kısaca Çözümler olarak adlandırılan ve 1'den 4'e kadar numaralandırılmış dört özel kokuyu kapsıyor;

Imprint, otomatik düzeltme teknolojisiyle ayarlanmadan önce ciltle temas ettiğinde kayan ana renklerde altı yoğun, haddelenmiş pigment çubuğunun yanı sıra yüzü ve vücudu "etiketlemek" için bir şablon koleksiyonu olan Template içeriyor;

ve Color Matter, yenilikçi cilalara sahip altı ojeden oluşan bir ürün yelpazesinden oluşuyor.

Mühendislik ve mimarlık geçmişine sahip Abloh için son derece önemli olan biçim ve işleve vurgu yapan ürün yelpazesi, makyaj ve koku hakkında sahip olduğumuz daha beklenen kavramları bozarak faydacı olmayı amaçlıyor.