Lady Gaga'nın Haus Labs'ı İkinci Aşamaya Girdi
GÜZELLİK

Lady Gaga'nın Haus Labs'ı İkinci Aşamaya Girdi

Lady Gaga, tamamen yeni bir Haus Labs'ı (eski adıyla Haus Laboratories) tanıtıyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 10 Mayıs 2022

Lady Gaga'nın kozmetik markası Haus Laboratories yenilendi ve Haus Labs adıyla yeniden piyasaya çıkıyor. Göz, dudak ve yanak kozmetiklerinde yaklaşık 100 stok ile 9 Haziran'da Sephora ile özel olarak piyasaya sürülecek. Fiyatlar 22 ila 38 dolar arasında değişiyor.

Yenilenen dağıtıma ek olarak, Haus Labs ile her tüketici temas noktası yeniden düşünüldü. Paketleme, formüller, logolar ve reklamların tümüne bir güncelleme verildi. Haus Labs'ın pazarlama müdürü Kelly Coller, "Tüketiciler için her şey yeni" dedi. "Üç ürün sütunumuz var: bunlar yüksek teknoloji ürünü, yüksek performanslı, yüksek pigmentli ve her şey ömür boyu ve laboratuvarda test edilmiş."

13 Grammy ödülü, 18 MTV Video Müzik ödülü, iki Altın Küre ödülü ve bir Oscar kazananının yanı sıra markanın arkasındaki yaratıcı güç olan Gaga için markayı yeniden düşünmek, önce ürün değer önermesi oluşturarak başladı.

Gaga, "Görebildiğim kadarıyla, sıkı bir makyaj aşığı olarak makyajda temiz olmak, cesur renklerden ve uzun süre kalıcı performanstan ödün vermek anlamına geliyordu. Sadece buna meydan okumak değil, ötesine geçmek istedim. Ne kadar çok öğrenirsem, dünya için sadece kendi ifademle ilgili olmayan şeyler o kadar çok yapabilirim - herkes için kendini ifade etmenin kilidini açmak için çalışıyorum." dedi.

"Süreç muazzam bir öğrenme deneyimi oldu, kendi kişisel sanatımın ötesinde güzellik endüstrisinin bir öğrencisi olmak zorunda kaldım. İnsanlara gerçekten değerli bir marka ve ürünler sunabilmek için elimden geldiğince çok şey öğrenmem gerekti. Benim sürecim zor sorular sormak anlamına geliyordu insanların ne alacağıyla ilgili değil, hangi sorunların çözülmesi gerektiğiyle ilgili." diye devam etti.

Haus Labs, ilk olarak 2018'de Amazon ile ortak olan ilk özel güzellik markası olarak piyasaya sürüldü. Ancak marka, lansmanı için küresel olarak Sephora ile ortaklık kuran selefi Fenty'nin büyük başarısını görmedi.

Marka, Amazon'daki satışlarını azaltıyor. Yeni Haus Labs ürünleri e-ticaret devinin sitesinde satılmayacak. Lady Gaga ve Haus Labs'ın stratejik değişimi, Amazon'un güzellik sektöründe ölçek büyütmeye yönelik süregelen girişimlerinde bir başka aksaklığı temsil ediyor.

Haus Labs CEO'su Ben Jones, Amazon odaklı çağdan öğrenilenlerin sayısız olduğunu söyledi. "Birçok artı ile geldi ve ikimiz de çok şey öğrendik" dedi. "Hızın bazen dostunuz olmadığını öğrenmelisiniz. Sınırları zorlayacaksanız gerçekten belirli bir süreye ihtiyacınız var." dedi.

Sektör kaynakları Haus Labs'in ilk enkarnasyonunun yaklaşık 30 milyon dolarlık gelire ulaştığını söylese de, görüşülen hiçbir yönetici geçmiş satışlar veya gelecekteki beklentiler hakkında yorum yapmadı. Bu ay başlayacak olan bir sonraki bölümün perakende satışlarda 45 milyon ila 50 milyon dolar arasında olması bekleniyor.

Gaga'nın markayla yüksek düzeyde ilişkisine rağmen, Haus Labs, ünlü kuruluşundan ayrı olarak tek başına durmayı amaçladı.