Hailey Bieber'ın Minimalist Güzellik Markası Rhode ile Tanışın
GÜZELLİK

Hailey Bieber'ın Minimalist Güzellik Markası Rhode ile Tanışın

Hailey Bieber, minimalist estetiğini 15 Haziran'da piyasaya sürülen güzellik markası Rhode'a taşıdı.

GÜNCELLEME TARİHİ: 15 Haziran 2022

Hailey Bieber, güzellik markası Rhode'u 15 Haziran'da beş stok tutma biriminden oluşan kısıtlı bir ürün yelpazesiyle doğrudan web sitesinde başlattı. Zaten, yine de, büyük resmi düşünüyor.

Bieber, WWD'ye "En başından beri benim için vizyon Rhode dünyasıydı" dedi. "Rhode'u bir güzellik markasından çok, bir platform olarak görüyorum."

Bieber, serum, nemlendirici ve üç dudak balsamı içeren markanın piyasaya sürülmesiyle küçük bir başlangıç yapıyor ve diziyi genişletmek için gelecekteki ürünleri planlanıyor. İlk ürünlerin tümü vegan, zulümsüz ve glütensiz ve fiyatı 30 doların altında. Bieber, ürün yelpazesini temel unsurlara odaklanacak şekilde oluşturdu.

Rhode için vizyonu açık olmasına rağmen, kendi sınırlarını da biliyordu. "Vizyonum var, fikirlerim var ve yaratıcıyım ama kimyager veya dermatolog değilim. Ekip benim çılgın gece yarısı mesajlarım ile çok iyi başa çıktı." dedi.

Bieber, "Formülleri geliştirirken laboratuvarlar bunların 100 dolarlık formüller olduğunu söyledi, ancak tam olarak yapmamaya çalıştığımız şey bu," dedi. "Pahalı cilt bakım formülleri erişilebilir olmalıdır."

Bir laboratuvarda nasıl dolaşacağını bilmiyor olabilir, ancak Bieber hala süreçle oldukça meşguldü. Pandemi sırasında, gerçekten sevdiğim ve bildiğim ürünlere ve malzemelere daldım ve neden bu kadar iyi olduklarını öğrendim" dedi. "14 eyeliner ile lansman yaptığımı söyleseydim, bu benim için bir anlam ifade etmezdi. Benim işim değil, bunlar her gün kullandığım ürünler. Ben sadece estetiğimi, sevdiğim malzemelerle ilgili bilgimi alıp herkes için yapabilen bir marka istedim."

Marka, diğer ünlü markaların sahip olduğu geleneksel agresif pazara açılma stratejilerini izlemiyor. Bieber, perakende ortaklıklarını keşfetmeden önce vizyonuna ve müşterisine sahip olmak istiyor.

"Başlangıçta bir perakendeciyle konuştum ve birinin bana vizyonumla ne yapacağımı söylediği bir durumda olmak istemiyorum. Bir çok markaya ismimi ve yüzümü ödünç verdim, buna zamanımı harcadım, vermeye de devam edeceğim. Ama bu benim bebeğim olduğu için insanların gelip bana bir şeyler yapmam gerektiğini söylemelerini istemiyorum. Elimden geldiğince yaratıcı kontrolü sürdürebilmek istiyorum" dedi.

Bieber, rotanın zorluklar içerdiğini söylese de, markanın sürücü koltuğunda olmak ve sıfırdan başlamak istedi. "Topraklama yolunu ben seçtim," dedi. "Bu markanın çoğunluk sahibiyim, paranın çoğunu bu markaya kendim yatırdım. Köşeleri kesmem için hiçbir sebep yok. Yapmayacağım ve bu ürünlerle yapmadım."