Viktor & Rolf'un Good Fortune Koku Yüzü: FKA Twigs
GÜZELLİK

Viktor & Rolf'un Good Fortune Koku Yüzü: FKA Twigs

Good Fortune kokusu, tasarımcıların yedi yıl içinde ilk büyük kadınsı koku lansmanını işaret ediyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 21 Haziran 2022

Viktor & Rolf, markanın yedi yıldan beri ilk büyük kadın lansmanı olan Good Fortune ile kadın parfümü sahnesine geri dönüyor. İngiliz şarkıcı-söz yazarı FKA Twigs, Good Fortune'un yüzü olarak karşımıza çıkıyor.

FKA Twigs, "Viktor & Rolf'un ulaşmak istediği nihai vizyon, beni projeye ilk çeken şeydi. "Good Fortune, modern mistiği kucaklamakla ilgilidir. Kendi kaderini şekillendirmeye gelince, ortaya koyduğun şeyin geri aldığına inanıyorum ve Good Fortune vizyonu kesinlikle bunu benimsiyor." diyor.

Şarkıcı-söz yazarı-dansçı, kendisinin ve tasarımcılar Viktor Horsting ve Rolf Snoeren'in birlikte uzun bir geçmişi olduğunu söyledi. FKA, "Her zaman orijinalliklerinin ve Good Fortune'un güzel, ancak yeniden doldurulabilir bir şişede olması gibi girişimlerle sürdürülebilir bir markaya sahip olmalarını sağlama çabalarının hayranı oldum, böylece yalnızca bir kez satın almanız yeterli" dedi.

"Ametistlerle olan bağlantıdan kampanyada vücut bulan renklere kadar her şey kendini kucaklama mesajını vurguladı, bu benim derinden yankılandığım bir mesaj" diye devam etti. "Bu, kampanya içinde özgürlük ve yaratıcılığa izin verdi." "Good Fortune, bir parfümün sahip olabileceği en sevdiğim notalardan biri olan sıcak, kremsi bir vanilya içerir" dedi. "Gerçekten rahatlatıcı buluyorum ve kadınlık duygularını uyandırıyor."

Kaderin bir cilvesi olarak, FKA twigs, 2005 yılında piyasaya çıktığında Viktor & Rolf kokusu Flowerbomb'un satış elemanıydı.

Kampanya, Andrew Thomas Huang tarafından yönetilirken, fotoğraflar Inez van Lamsweerde ve Vinoodh Matadin tarafından mercek altına alındı.