Tiffany & Co, NFT Dünyasındaki Yerini Alıyor
LIFESTYLE

Tiffany & Co, NFT Dünyasındaki Yerini Alıyor

İkonik mücevher markası Tiffany & Co sürpriz bir hamleyle müşterilerini şaşırtıyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 5 Ağustos 2022

Geçtiğimiz iki yılda moda markalarının gelir modellerini yenilemek amacıyla fiziksel ürünleri NFT biçiminde sattığını gördük. 2021 yılı ağustos ayında, Coca-Cola ve 3D sanal avatar uygulama platformu Tafi tarafından ortaklaşa başlatılan NFT koleksiyonu "Coca-Cola Friendship Box" OpenSea platformunda açık artırmaya çıkarıldı ve yaklaşık 540.000 Amerikan doları gibi etkileyici bir fiyata satıldı.

Geçen yılın sonunda, spor markası Adidas metaverse'e girdi ve toplam 30.000 NFT tasarladı ve bunların tümü piyasaya çıktıktan birkaç dakika sonra tükendi. Diğer tasarımcı markaları da NFT heyecanına katıldı. Sadece bir hafta önce kuyumcu Tiffany & Co, ilk NFT koleksiyonu "NFTiffs"in 5 Ağustos'ta piyasaya çıkacağını duyurdu.

Huobi Araştırma Enstitüsü'nün yakın tarihli bir raporuna göre, Vogue Business Index'teki markaların %17'si işlerinde NFT'leri kullanmak için çeşitli stratejiler araştırıyor. Böyle bir trend, markaların ve müşterilerinin birbirleriyle etkileşim kurma şeklini açıkça değiştiriyor.