MAC Cosmetics'ten corona virüsle mücadele bağışı
MAC Cosmetics, en savunmasız olanları desteklemek için mevcut Viva Glam kampanyasını kullanarak küresel corona virüs pandemi sırasında yardımını sunan en son güzellik şirketi oldu.
GÜNCELLEME TARİHİ: 3 Nisan 2020
MAC Cosmetics, temel ihtiyaç ve hizmetlere yönelik faaliyet gösteren organizasyonları desteklediği Viva Glam kampanyasıyla toplam 250 kuruluşa COVID-19'a karşı temel ihtiyaç hizmetlerini devam ettirebilmeleri için 10 milyon dolar bağışlıyor. Marka, birincil bağışına ek olarak MAC Viva Glam rujlarının satışından elde edilecek gelirin yüzde 100'ünün ihtiyaç sahibi komitelere bağışlanacağını da açıkladı.
25 yıl önce, 1994 yılında, Mac Viva Glam kampanyası başka bir pandemiye - Aids krizine - yanıt olarak kuruldu ve o zamandan bu yana yerel organizasyonlar için 500 milyon doların üzerinde para topladı. Güzellik markası şimdi, HIV ile yaşayanlar da dahil olmak üzere COVID-19 salgını sırasında daha yüksek risk altında olanları destekleyen kuruluşlara odaklanmaya karar verdi.
M•A•C VIVA GLAM FUND Başkanı John Demsey kampanya hakkında "VIVA GLAM hiçbir zaman tek bir sebeple yetinmedi, her zaman ihtiyaç sahibi toplulukları desteklemeyi önceliklendirdi. İlk başta sadece sosyal güvenlik ağına ihtiyaç duyanlara yardım etmek üzere yaratıldı. yüzde 100 verici modeliyle COVID-19'dan etkilenenlere yardım etmek, VIVA GLAM kuruluş prensiplerinin devam ettiğini gösteriyor." açıklamasında bulundu.




