Milano dijital moda haftası Z raporu
Milano Moda Haftası yönetim organı Camera Nazionale della Moda Italiana, ilk dijital moda haftasının başarılı olduğunu söyledi.
GÜNCELLEME TARİHİ: 4 Ağustos 2020
Camera Nazionale della Moda Italiana, 14-17 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşen ilk Milano Dijital Moda Haftası'nın yeni platformun 300.000'den fazla görüş üretmesiyle başarılı olduğunu bildirdi.
Yapılan analize göre, Erkek İlkbahar/Yaz 2021 ve Erkek ve Kadın İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonlarını sergileyen ilk Milano Dijital Moda Haftası, sosyal ağlar aracılığıyla 105 milyon 592 bin 409 kullanıcıya ulaştı. Facebook, Instagram, Twitter, YouTube ve Weibo genelinde 2 milyon 13 bin 702 katılım sağlandı.
Camera Nazionale della Moda Italiana başkanı Carlo Capasa yaptığı açıklamada, "İlk Milano Dijital Moda Haftası'nın sonucundan çok memnunuz" dedi. "Bu olağanüstü figürlere, bu projede aktif rol oynayan üyelerimizin en başından beri inandıkları inanılmaz ekip çalışması sayesinde ulaştık. Artık markalarımız her zamankinden daha fazla birleşiyor."




