Dolce & Gabbana’nın Sanal Butiklerinin Kapılarını Açıyor
MODA

Dolce & Gabbana’nın Sanal Butiklerinin Kapılarını Açıyor

Kişisel bir alışveriş deneyim yaratma konusunda Dolce & Gabbana'nın fikirleri her zaman önde geliyor. İtalyan lüks markasının dünya çapındaki butikleri, Domenico Dolce ve Stefano Gabbana tasarımcılarının inşa ettiği göz alıcı dünyası, müşterilere rehberli

GÜNCELLEME TARİHİ: 17 Aralık 2020

Dolce, "Duygusal ve deneyimsel bir yaklaşıma sahip olmaya, müşterilerimizi buna dahil etmeye ve onları projelerimizin bir parçası hissetmelerini sağlamaya, bizi her zaman karakterize eden ve buna derinden inandığımız olumlu değerleri iletmeye çalışıyoruz" diye açıklıyor. "Müşterilerimizin, dijital projeler aracılığıyla bile işimize kattığımız sevgi ve tutkuyu takdir ettiklerine ve anladıklarını biliyoruz.

"Kişisel bir alışveriş deneyim yaratma konusunda Dolce & Gabbana'nın fikirleri her zaman önde geliyor. İtalyan lüks markasının dünya çapındaki butikleri, Domenico Dolce ve Stefano Gabbana tasarımcılarının inşa ettiği göz alıcı dünyası, müşterilere rehberlik eden yetenekli profesyonellerden oluşmaktadır. Dolayısıyla, çevrimiçi alışveriş yapmanın en güvenli seçenek olduğ bu sezonda, marka, müşterilerin seçkin mağazalara kendi evlerinin rahatlığında göz atmasına olanak tanıyan yenilikçi bir dijital platform aracılığıyla bu kişisel dokunuşu sunmaya karar verdi.

Paris'i olmayı mı hayal ediyorsunuz? Markanın Rue du Faubourg Saint-Honoré lokasyonundaki butiğine gezintiye çıkın. Ayrıca Melbourne, Osaka ve Miami'yi de sanal olarak da seyahat edebilirsiniz. Marka, koltuğunuzdan bir vitrine göz atmanın ve gerçek zamanlı olarak mağaza içinde istedğiniz ürünleri satın almanın heyecanını yaşayabilmeniz için bu dört lokasyonun sanal 3B kopyalarını oluşturdu.

Hediyeler konusunda da ilham almanız gerekirse, Dolce & Gabbana kapsamlı bir hediye rehberi hazırladı. Tasarımcıların sizi markanın atölyelerinde kamera arkası turlarına götürdükleri mini-dolllara dönüştürülen eğlenceli bir video dizisi aracılığıyla bu deneyimi de sunuluyor. Ortam sadece şenlikli ve lüks değil, aynı zamanda markanın çevrimiçi gerçekliğimize gerçekten adapte olduğunu da gösteriyor.

Gabbana, "Markamız için daha iyi olduğunu düşündüğümüz ve çevremizdeki dünyanın değiştiğini bildiğimiz için dijitale doğru daha fazla adım atıyoruz" diyor. "Moda, gerçekliği yansıtmalı ve tüketicilerin ihtiyaçlarına zamanında yanıt vermelidir; Şu anda üzerinde çalıştığımız ve odaklandığımız projeler, sanal butikler ve DG Digital Show'lar, çalışmalarımıza süreklilik kazandırmamıza ve müşterilerle güçlü bir ilişki sürdürmemize olanak tanıyor. "