Alexander McQueen mağaza ağını genişletiyor
MODA

Alexander McQueen mağaza ağını genişletiyor

Alexander McQueen, zor bir yılda iddialı bir mağaza açma stratejisi izleyerek Covid-19'un bir adım önüne geçti.

GÜNCELLEME TARİHİ: 11 Ocak 2021

Covid-19 salgını ve küresel kilitlenmelerin ardından, mağazalar, daha fazla perakendeci için son odak noktası haline geldi. Bazı mağazalar sadece geçici olarak kapanmakla kalmadı, aynı zamanda şirketler pandemiden önce bile düşük performans gösteren mağazaları boşalttıkça ve diğerlerinin yüksek kira kontratlarını bozdukça kalıcı olarak kapandı.

Bir de son iki yılda 20 şehir ve bölgede yeni mağaza açan ve perakende ağını 130 adede ikiye katlamayı planlayan Alexander McQueen var. Şirket ayrıca şu anki Rue Saint-Honoré konumunda daha büyük bir mağaza açmayı planlıyor ve Los Angeles için planlanan bir perakende projesi var.

Mağazalar, Alexander McQueen'in kreatif direktörü Sarah Burton tarafından mimar Smiljan Radic ile birlikte tasarlandı. Perakende satışlarının katalizörü, 2018 sonunda Londra'da Bond Street'te yeni bir konsept mağazasının açılmasıydı. Açılan yeni mağazalar Asya, Avrupa ve Kuzey Amerika'daki lokasyonları içeriyor.

Bond Street mağazası, yeni Miami Design District mağazası, Hong Jong'daki Art Mall mağazası ve bir Şanghay konumu dahil olmak üzere diğer mağazalar için şablon oldu. Geçen yıl mağazaların piyasaya sürülmesi, her şehir ve ülkenin kilitlendiği yere göre yapıldı.

Alexander McQueen, daha çok kanallı bir yaklaşım için kendi web platformunu da entegre etti. Diğer birçok marka ağırlıklı olarak e-ticarete odaklanırken, McQueen hala müşterilerin ön plana çıkacağı bir mağaza içi deneyime odaklanıyor.