Raf Simons'lı Prada'nın İlk Kampanyası Soru Soruyor
MODA

Raf Simons'lı Prada'nın İlk Kampanyası Soru Soruyor

Prada, yeni reklam kampanyası ile zamana açık bir şekilde ayak uydurduğunu, izleyicileriyle sürekli bir diyaloğu savunduğunu gösteriyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 11 Ocak 2021

Prada, ortak yaratıcı yönetmenler Raf Simons ve Miuccia Prada ile ilk kampanyasını yayınladı. Miuccia Prada ve Raf Simons, ilk kampanyalarının merkezine teknolojiyi koydu. Bir diyalog ve konuşma olarak başlatılan kampanya, "Doğa dışarda mı yoksa burada mı?", "Yavaşlamalı mıyız yoksa hızlanmalı mı?" gibi bir dizi soru soruyor.

Her soru, kullanıcıdan tüm soruların bir listesinin görüntülenip cevaplanabileceği Prada web sitesini ziyaret etmesini ve ayrıca ziyaretçilerin yaklaşan resimlerde yer alabilecek kendi sorularını sormalarına izin veriyor.

Tuhaf format, sosyal medyadaki birçok komik paylaşıma ilham verdi ve şüphesiz yüksek bir etkileşim oranını ateşledi: "Pencereden dışarı mı bakarsınız yoksa önce hava durumu uygulamasını mı kontrol edersiniz? Prada.com'da yanıtlayın."

Kampanyadaki sorular, çoğunlukla teknoloji, geleceğin görüşleri ve çeşitlilik, kapsayıcılık ve sürdürülebilirlik gibi insani değerler olmak üzere farklı temalara odaklanıyor.

Teknoloji ve insanlar arasındaki ilişki, şirketin kampanyayı çekmek için tanınmış herhangi bir fotoğrafçıyı seçmekten vazgeçme kararını, bunun yerine görünümlerin farklı açılarını ve bakış açılarını yakalamak için 360 derece daire çizen birkaç kamerayı kullanma kararını da gösteriyor.