Milano Moda Haftası Rehberi
MODA

Milano Moda Haftası Rehberi

27 Eylül'e kadar sürecek olan Milano Moda Haftası hakkında bilmeniz gerekenleri özetliyoruz.

GÜNCELLEME TARİHİ: 22 Eylül 2021

Fiziksel etkinlikler ve gösteriler tüm hızıyla geri döndü: Milano Moda Haftası, 125'i yüz yüze olmak üzere sadece bir hafta içinde 170'den fazla randevuya ev sahipliği yapacak. Gösteriler söz konusu olduğunda, planlanan 65 gösteriden 42'si hem yeni etiketler hem de yerleşik markalar tarafından fiziksel olarak gerçekleştirilecek. Aralarında Max Mara, Etro, Salvatore Ferragamo, Versace, Prada, Fendi ve Missoni'nin de bulunduğu pek çok marka varlıklarını doğruladı. Ancak, konuklar ancak İtalya'nın kapalı mekanlara erişim sağlayan ulusal bir sistem olan "Green Pass" kriterlerini karşılamaları durumunda katılabilecekler.

Bir dizi marka Milano Moda Haftası'na geri dönüyor - hepsi fiziksel etkinlikler düzenlemeye hazır. Roberto Cavalli, 22 Eylül'deki şovuna ikinci sezon için Fausto Puglisi ile ev sahipliği yapacak ve Boss ertesi gün aynısını yapacak. Son olarak, Moncler 25 Eylül'de Milano podyumuyla geri dönecek.

Diğer bazı markalar bu sezon Milano Moda Haftası'nda ilk kez sahneye çıkıyor. MM6 Maison Margiela 23 Eylül'de başlayacak, genç İtalyan marka Vitelli 24 Eylül'de aynı yolu izleyecek, Çinli kadın giyim markası Hui ise 26 Eylül'de sezonu kapatacak. Birkaç marka da resmi takvimde yeni: Colville, Traffico, Roberto di Stefano ve Andreadamo ilk giriş yapanlar arasında.

ARMANİ SERGİSİ DÜZENLENECEK
Armani, 23 Eylül'de Silos sergi alanında markanın "The Way We Are" sergisinin ön gösterimini sunan bir etkinliğe ev sahipliği yapacak. Emporio Armani'nin kuruluşunun 40. yıldönümünü kutlayacak ve bir dizi özel içerik ve görselle İtalyan markasının mirasına saygı duruşunda bulunacak.

MOSCHİNO, BOTTEGA VENETA VE GUCCİ PROGRAM DIŞI SUNACAK
Birçoğu Milano'ya dönerken, bazı köklü markalar (en azından bir sezon için) Milano programından uzaklaşıyor. Moschino, koleksiyonunu New York'ta sergiledi ve Bottega Veneta 21 Ekim'de Detroit'teki defilesini gerçekleştirecek. Öte yandan Gucci, aynı hafta gerçekleşecek LACMA Art+Film Galasının sponsoru olduğu için koleksiyonunu 2 Kasım'da Los Angeles'ta sergilemeyi tercih etti. Ancak marka, 25 Eylül'deki "Vault" etkinliğiyle bu sezon Milano'da olmaya devam edecek.

DİJİTAL FORMATLAR HALA GÜÇLÜ
Birkaç marka, bir sezon daha dijital sunumlar ve şovlarla ilerlemeyi seçti ve hafta boyunca sanal etkinliklere ev sahipliği yapacak. Philippe Plein, Antonio Marras, Dsquared2 ve Emilio Pucci gibi önemli markalar, dijital moda haftaları çağına doğru ilerleyerek en son koleksiyonlarını çevrimiçi sergilemeye hazırlanıyor.