Kate Middleton, Platin Jübile Sonrası Moda Aramalarının Zirvesinde
MODA

Kate Middleton, Platin Jübile Sonrası Moda Aramalarının Zirvesinde

Kate, Platin Jübile tarzıyla kalıcı bir izlenim bıraktı.

GÜNCELLEME TARİHİ: 10 Haziran 2022

Cambridge Düşesi Kate Middleton, Platinum Jübile'den sonra moda aramalarında artışa neden oldu.

Platin Jübile sadece Kraliçe'nin 70 yıllık saltanatının büyük bir kutlaması olmakla kalmadı, aynı zamanda hepimize unutulmaz kraliyet tarzı anlar yaşattı. Özellikle Cambridge Düşesi, tarihi etkinlik sırasında modasıyla hayranları üzerinde büyük bir etki bıraktı.

E-ticaret toplayıcı Lovethesales , WWD'ye Kate'in hafta sonu boyunca en popüler stile sahip olduğunu ve modasına yönelik aramaların yüzde 400 arttığını söyledi. Bu arada, marka performansı yazılım şirketi Launchmetrics, düşesin bazı kıyafetlerinin medya etki değeri açısından milyonlarca dolar kazandırdığını ortaya çıkardı.

Kate, dört günlük etkinlik boyunca, Alexander McQueen fildişi renginde bir kaban elbiseyi yeniden giydiği Trooping The Color geçit töreninden başlayarak, bir Philip Treacy büyüleyicisi ve bir zamanlar Prenses Diana'ya ait olan küpeler ile birlikte bir dizi şık takımlar giydi.

Platinum Jübile gardırobunda ayrıca kilise hizmeti için sarı bir Emilia Wickstead elbisesi, konser için beyaz bir Self-Portrait takım elbise, Cardiff gezisi için Eponine London'dan parlak kırmızı bir palto ve final için pembe bir Stella McCartney elbisesi vardı.

Kraliyetin moda etkisi, bu önemli etkinlikler için birkaç kıyafet ve aksesuarı geri dönüştürdüğü için moda eleştirmenleri tarafından övüldü ve moda konusunda daha çevre bilincine gelince önceden var olan kıyafetlerinizden en iyi şekilde yararlanmanız konusunda önemli bir mesaj gönderdi.

WWD'nin raporuna göre, Kate'in gardırobunun özel bir favorisi olan 'ceket elbiseler' için yapılan aramalar yüzde 87 arttı ve 'büyüleyiciler' için yapılan aramalar, muhtemelen kısmen onun etkisiyle, yüzde 22 arttı.

Daha spesifik olarak Launchmetrics, safir damla küpelerin 5.300'den fazla sözde 15 milyon dolardan fazla medya etki değeri elde ettiğini ortaya koydu. Kate'in Emilia Wickstead elbisesiyle fotoğrafı çekildikten sonra, marka 3,8 milyon dolarlık bir medya etkisi değeri gördü.