Burberry Metaverse'deki NFT'leri İkiye Katlıyor
MODA

Burberry Metaverse'deki NFT'leri İkiye Katlıyor

Burberry, yeni NFT koleksiyonunu Blankos Block Party'de başlatmak için Mythical Games ile ikinci kez ortaklık kuruyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 20 Haziran 2022

Burberry, NFT'ler söz konusu olduğunda sağlam bir oyun oynuyor.

İngiliz marka, 22 Haziran'da açık dünya, çok oyunculu bir oyun olan Blankos Block Party'de NFT koleksiyonunu başlatmak için Mythical Games ile ikinci kez ortaklık kuruyor. Geçen yılın sınırlı sayıda üretilen NFT vinil oyuncağı Sharky B'nin yerini Minny B adlı özel üretim bir tek boynuzlu at alıyor.

Tek boynuzlu at, Burberry'nin turuncu bir tonla birleştirilmiş ev kontrolü olan TB Summer Monogram'da giydirildi. NFT, "sanat ve yaratıcılığı bir araya getiren kibar, nazik ve arsız bir karakter" olarak tanımlanıyor.

Maskot, Burberry'nin hayvanlar krallığından ve Thomas Burberry'nin ailesi için seçtiği aile armasından esinlendi.

NFT koleksiyonu, müzik setleri, TB terlikleri, şanslı at nalı kolyeler ve oyuncuların sanal çevrimiçi aksesuar portföylerine ekleyebilecekleri, deniz kabuğundan ilham alan bir cep telefonu aksesuarı olan "Shellphone" içeriyor.

Sharky B karakterine sahip olan müşteriler, yakında piyasaya sürülecek olan ücretsiz bir monogram kova şapka ile ödüllendirilecek. Oyun içinde Burberry, müşterilerin gerçek hayatta olduğu gibi bağlantı kurmak ve keşfetmek için bir araya gelebilecekleri "The Oasis" adlı özel bir sosyal alan yarattı.

Dijital inzivada çeşitli plajlar, markalı yelkenli tekneler ve evin Saint-Tropez, Güney Kore, Singapur ve İbiza'daki devralmalarından ilham alan monogramlı şezlonglar yer alıyor.