Zac Posen Bir Yaşam Tarzı Markası Oluyor

Centric, Zac Posen'i bir yaşam tarzı markası haline getirmeye çalışıyor.

Giriş Tarihi: 05.08.2022 14:38

Tasarımcı markasının sahibi Centric Brands LLC'ye göre Neiman Marcus , Zac Posen sonbahar 2022 hazır giyim koleksiyonunu iki sezona özel bir koleksiyonla piyasaya sürecek.

Neiman's ile yapılan anlaşma, Centric'in Zac Posen'i bir yaşam tarzı markası haline getirme stratejisinde atılmış bir adım. Zac Posen elbiseleri 2022 sonbaharında daha iyi mağazalarda satışa sunulacak. Centric, Zac Posen'i ve tüm fikri mülkiyetini 2020'de Z Spoke LLC'den satın aldı ve o zamandan beri markanın lisanslı portföyünü ve şirket içi çanta serilerini denetledi.

Zac Posen kıdemli başkan yardımcısı ve bölüm başkanı Melissa Lafere-Cobb, "Piyasada güzel hazırlanmış giysiler için, özellikle de özel günlerde kullanılan giysiler için beyaz bir alan olduğuna inanıyoruz" dedi. Yeni sonbahar hazır giyim serisi resmi olarak 5 Eylül'de başlıyor.

Centric Brands grup başkanı Suzy Biszantz, "Zac Posen hazır giyim koleksiyonunu Melissa'nın liderliğinde piyasaya sürmek, markayı geliştirmek ve büyütmek için heyecan verici bir fırsat" dedi.

Centric'e göre hazır giyim koleksiyonu "güçlü kadınlığı" yansıtıyor ve "mimari perdelerden ilham alan sofistike, seksi silüetler ama daha minimal ve ulaşılabilir bir şekilde; cesur bir renk paleti ve son işleme ve ayrıntılara gösterilen özen." Ağustos ayının sonlarında 18 Neiman Marcus mağazasında ve neimanmarcus.com'da satılmaya başlayacak. Koleksiyonun fiyatı 495$ ile 1.890$ arasında değişiyor. Marka ayrıca Eylül ayı sonlarında zacposen.com'da dijital amiral gemisi bir e-ticaret deneyimi başlatıyor.

Centric ayrıca Hudson, Robert Graham, Avirex, Fiorelli ve Taste Beauty'nin sahibi ve işletmecisidir ve Sara ve Erin Foster ile birlikte bir ortak girişim markası olan Favorite Daughter'ı işletmektedir. Şirketin portföyünde Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Nautica ve Spyder dahil olmak üzere 100'den fazla markanın lisansı bulunmaktadır.

BİZE ULAŞIN