Reis’ten "Ubuntu 3": Kadınların İçsel Gücüne Yolculuk
Afrika’nın kolektif bilgelik felsefesi Ubuntu’dan ilham alan Reis, “Ben biz olduğumuz zaman benim” anlayışını bu kez bireysel bütünlükle buluşturuyor.
GÜNCELLEME TARİHİ: 6 Ekim 2025
Afrika kökenli Ubuntu felsefesinden ilham alan Reis, “Ubuntu” koleksiyonlarının üçüncüsünü moda severlerle buluşturmaya hazırlanıyor. “Ben biz olduğumuz zaman benim” anlayışıyla kolektif bilinci yücelten bu felsefe, yeni sezonda bambaşka bir kapı aralıyor: Kendi içindeki tüm yönleri kabul ederek, kendinle birlik olmak.

“İçimdeki her benle barıştığımda, bütünüyle benim.” mottosuyla yola çıkan yeni reklam filmi, kadının içsel bütünlüğünü ve çok yönlülüğünü odağına alıyor. Sade, güçlü, vahşi ya da dingin… Tüm taraflarını kucaklayan kadın figürü, koleksiyonun ilham noktasını oluşturuyor. Koleksiyonun yüzü Bige Önal, doğal ve cesur duruşuyla bu mesajı güçlü bir şekilde yansıtıyor.

Reis’in “Sade ol, kendin ol” marka mesajı, Ubuntu 3 ile birlikte içsel bütünlük üzerinden yeniden yorumlanıyor. Kadın ve aslan birlikteliği, doğallığın ve vahşiliğin uyumunu temsil ederken; koleksiyon sade Reis çizgilerine ek olarak daha büyük, iddialı ve cesur parçalarla dikkat çekiyor.

Koleksiyonun bir diğer öne çıkan tasarım öğesi ise Reis’in logosundaki “e” ve “i” harflerinin noktalarından ilham alınarak yaratılan özel form. Aslan, pati, çakıl taşları ve vahşi yaşam figürleriyle birleşen bu özgün form, koleksiyonun karakterini tamamlıyor. Reis’in geleneksel hale gelen “Aile Yemeği” buluşması da bu yıl Ubuntu 3’e ev sahipliği yapacak. Koleksiyon ilk kez Reis ailesiyle paylaşılırken, Bige Önal’ın başrolünde yer aldığı yeni reklam filmi de bu özel gecede izleyiciyle buluşacak. Film, Ubuntu’nun öğretisini, kadının kendi içsel yolculuğu üzerinden anlatan etkileyici bir anlatıya dönüştürüyor.




