Modacruz'la 'ikinci el' devrimi
MODA

Modacruz'la 'ikinci el' devrimi

Son birkaç yıldır ikinci el ürün satan butikler, gittikçe popüler olmaya başladı. İnternet alışveriş sitelerinden Modacruz'sa ikinci el tasarımları almanın ve satmanın sanal dünyada önde gelen isimlerinden.

GÜNCELLEME TARİHİ: 26 Şubat 2014

Şubat ayında Cosmopolitan dergisine konuk olan Modacruz sitesinin kurucusu Melis Güçtaş, modaya gönül vermiş genç, girişimci kadınlardan. Türkiye'deki lüks markaların yurtdışına göre çok daha pahalı olmasından dolayı Avrupa ve Amerika'da artık çok yaygın olan ikinci el lüks marka kavramını dijital ortama taşıyarak Modacruz ismiyle online bir butik açan Güçtaş, moda takipçilerine hem kolay hem de ucuz bir alışveriş alternatifi sunuyor.



ModaCruz, adeta sanal bir gardırop. Her kadının kendi kıyafet dolabını oluşturması ve hemcinslerinin dolaplarına da göz atabilmeleri açısından çok önemli ve dopdolu bir platform. Tek yapmanız gereken siteye üye olmak, kendi dolabınızı oluşturmak için ürünlerinizin fotoğraflarını çekip ayrıntılı bir tanımla bunları siteye yüklemek. Ürününüz satıldığında ise kargoya verip alıcıdan onay aldıktan sonra kazandığınız miktar, Modacruz hesabınıza yatıyor.

Hem ürün alıp hem de satabileceğiniz online bir ikinci el butik olan Modacruz'da en çok rağbet edilen ürünler gelinlikler ve abiyeler.



Güçtaş verdiği röportajda, Modacruz'da Helmut Lang'dan Dolce & Gabbana'ya, Zara'dan Guess'e pek çok markanın yer aldığını söylüyor.

Melis Güçtaş, çılgın ve renkli tarzına hayran olduğu Nil Karaibrahimgil'in kıyafetlerinin, sitesinde satılmasını arzu ettiğini belirtiyor. Bu konuda pek de haksız sayılmaz. Şarkıcının neşeli kimliğinin yansıyacağı elbiseleri ve aksesuarlarına pek çok kadının, özellikle genç kızların ilgi göstereceği kesin.