Alışverişte son teknoloji: İnteraktif deneme odaları
MODA

Alışverişte son teknoloji: İnteraktif deneme odaları

Ralph Lauren, alışveriş alışkanlıklarınızı tamamen değiştirmek üzere!

GÜNCELLEME TARİHİ: 16 Aralık 2015

Ralph Lauren, alışverişi hiç olmadığı kadar kolay hale getiriyor. Nasıl mı? İnteraktif deneme odalarıyla. Malum, moda dünyasında Ralph Lauren'in teknolojik yeniliklerine alışığız. Moda evi halihazırda, 'Polo Tech' adını verdikleri akıllı bir t-shirt tasarladı ve 2015 Bahar koleksiyonunu Central Park'ta 4 boyutlu bir defile (üstte) ile tanıttı.

Amaç, alışverişi daha kolay ve keyifli yapmak.

Deneme odalarında, tablet büyüklüğünde dokunmatik ekranlar olacak; bu ekranlar aracılığıyla yeni bir beden, renk, farklı bir ürün isteyebilecek ya da mağaza görevlisini çağırabileceksiniz. Ayrıca deneme odalarına girmeden önce size verilen üç aydınlatma seçeneğinden birini seçerek de kıyafetinize istediğiniz ışıkta bakabileceksiniz. Akıllı ekranlar size benzer ürünleri ya da seçtiklerinizle birlikte tavsiye edilen ürünleri de gösterecek. Gelelim deneme odalarının en güzel özelliklerinden birine; kasaya gitmeden direkt orada ödeme yapabileceksiniz!

Daha önce Rebecca Minkoff ve Burberry gibi markalar da akıllı deneme odalarına dair bazı girişimlerde bulunmuşsa da Lauren, böyle bir deneme odasını hayata geçiren ilk marka oldu.