NU ile siyahın hakimiyeti
MODA

NU ile siyahın hakimiyeti

2002’den bu yana alışılmışın dışında, sıradanlıktan uzak tasarımlarıyla birçok markadan sıyrılan NU, Ekim ayında bir kez daha göğsümüzü kabarttı. Sadece en iyi markaları seçkisine alan İngiltere’nin önde gelen department store’u Liberty London ile işbirli

GÜNCELLEME TARİHİ: 3 Kasım 2019

Liberty için özel bir koleksiyon hazırlayan NU, bu tasarımlarını bizzat Liberty London'ın vitrinine taşıdı. Mağazadaki pop up store'da ise ürünlerini sergiledi.

Koleksiyonları her türlü fonksiyonel statü ve ihtiyaca cevap veren yeni bir giyim stilini temsil eden marka, karmaşık, kabul gören orantıları renk dışı ifade etmesi zor olan bir dünyaya rağmen siyahın hakimiyetini savunuyor. Sezona ait renkler mor, yeşil ve beyaz ise çoğunlukla geleneksel bakışa meydan okumak veya yenilikçi kumaşları zamansız parçalarla birleştirmek üzere tercih edilmiş.

Markanın kurucusu ve kreatif direktörü Hünkan Tellioğlu ve NU baş tasarımcısı Nurçin Sebuk, felsefelerinin 'ruhları giydirmek' olduğunu belirtiyorlar. Amaçları NU'yu cinsiyetin önemsiz olduğu bir kimliğe büründürmek ve NU kadını için yaşı olmayan konforlu, aynı zamanda sofistike bir görünüm yaratmak. Liberty için hazırlanan özel koleksiyon gerçeği ve hayal gücünü bir dokunuşla birleştirirken, mor, yeşil ve bakırın siyahla birlikteliğini mükemmel bir biçimde yansıtıyor.

Daha önce Giorgio Armani, Gianfranco Ferre, Valentino ve Jean Paul Gaultier gibi markalarla çalışan baş tasarımcı Nurçin Sebuk, Liberty ile birlikte yaratılan projeden gurur duyuyor ve bunu NU için bir dönüm noktası olarak nitelendiriyor. Department store içerisinde yer alan pop up alanı 4 Kasım'a kadar görülebilir.