Etro, Decentraland platformundaki ilk Metaverse Moda Haftası'na bir defile ve sanal pop-up mağaza ile katıldı. İtalyan marka Etro, 25 Mart'ta Decentraland'ın dijital Lüks Moda Bölgesi'nde, evin en ikonik kodlarından birinin canlı bir renk paletinde çağdaş bir yorumu olan yeni Liquid Paisley kapsül serisinden 20 görünümün yer aldığı sanal bir podyum gösterisi düzenledi. Ayrıca Etro, etiketin ilk sanal pop-up mağazasına ev sahipliği yaptı ve müşterilerin hazır giyim ve aksesuarlarını doğrudan etro.com'a girerek satın almalarına veya avatarlarını koleksiyon öğeleriyle özelleştirmelerine olanak tanıdı. Etro'daki kadın koleksiyonunun yaratıcı direktörü Veronica Etro, yaptığı açıklamada şunları söyledi: 'Yeni Liquid Paisley Capsule'ü, her şeyin mümkün olduğu metaverse'de, tamamen yeni ve kapsayıcı bir pist boyutuyla piyasaya sürmeye karar verdim. Bu, Etro'dan gelen güçlü bir mesaj: herkesin erişebileceği bir defilede cinsiyet sınırı olmayan bir koleksiyon. Etro her zaman seyahat ruhunun özeti olmuştur ve bizim için bu metaevrenin büyüsüne yeni bir yolculuk olacak.'