LVMH, Satışların Salgın Öncesine Döndüğünü Açıkladı
MODA

LVMH, Satışların Salgın Öncesine Döndüğünü Açıkladı

LVMH, satışların pandemi öncesi seviyelere döndüğünü göstererek diğer moda işletmeleri için bir emsal oluşturacak üç aylık sonuçlarını yayınlayan ilk lüks ev oldu.

GÜNCELLEME TARİHİ: 15 Nisan 2021

Dünyanın ilk kez karantinalar ve mağaza kapanmalarıyla karşılaştığı 2019'a göre satışlar yüzde 37 ve geçen yıla göre yüzde 52 arttı; önce Asya'da, ardından Avrupa ve Kuzey Amerika dahil olmak üzere diğer pazarlarda.

Louis Vuitton ve Dior, Paris merkezli holdingi uzun süredir güçlendirirken, koronavirüs sırasında oldukça görünür ve akılda kalmaya devam ettiler. Pazarlama, e-ticaret ve müşteri hizmetlerine yoğun bir şekilde yatırım yapan her iki marka, müşteriler yeniden alışveriş yapabilecek ve istekli olduklarında hazır olmalarını sağladı.

Business of Fashion'a göre Louis Vuitton, geçtiğimiz yıl (Mart, Nisan ve Ocak) düşük hacimleri dengelemek için bir strateji olarak fiyatlarını üç kez artırdı.

Yatırımcılara yazdığı bir notta Louis Vuitton, Lady Dior Bag'in başarılı bir satıcı olduğunu ve Fendi'nin yeni atanan yaratıcı yönetmen Kim Jones yönetimindeki ilk koleksiyonunun çok fazla ilgi ve medya ilgisi kazandığını söyledi.