Chloe'den Unicef İçin Özel Koleksiyon
MODA

Chloe'den Unicef İçin Özel Koleksiyon

Chloé, UNICEF'in 75. yıldönümünü bir kapsül koleksiyonla kutluyor.

GÜNCELLEME TARİHİ: 2 Aralık 2021

Fransız moda markası Chloé, Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu'nun (UNICEF) 75. kuruluş yıldönümünü düşük etkili malzemelerden yapılmış bir kapsül koleksiyonuyla kutluyor.

UNICEF kapsülü, üzerinde camgöbeği mavisi UNICEF logosu bulunan, yüzde 100 ölü stoktan veya artık malzemelerden yapılmış beyaz bir tişört ve sweatshirt içeriyor. Bu, ilk kez bir moda evinin ürünlerine resmi UNICEF logosunu ekleyebildiğini gösteriyor.

Her iki ürün de, Chloe'nin, ölü stok veya artık malzemeleri yeni tasarımlara dönüştürmek gibi daha düşük etkili malzemelerin kullanımını artırarak olumlu çevresel etki sağlama amacına yönelik taahhüdünün bir parçası olarak gerçekleştirildi.

Kapsül koleksiyon, UNICEF'in 75. yıldönümü şerefine yapıldı ve gelirin yüzde 100'ü Girls Forward girişimine bağışlanacak.

Chloé, Girls Forward girişimini 2019 yılında UNICEF ile 6,5 milyon kız çocuğuna istihdam edilebilirlik, öğrenim, kişisel güçlendirme gibi küresel hedefinde toplumsal cinsiyet eşitliği programlarını desteklemek amacıyla üç yıllık bir küresel ortaklık olarak tanıttı.