Şeker Oranı Düşük 5 Meyve

üm meyveler şeker içerir, ancak bazılarının şeker oranı diğerlerinden daha yüksektir. Şeker alımını kontrol etmek isterken genellikle gazlı içecekleri, çikolatayı veya şekeri keser veya azaltır, ancak şekerli meyveleri unuturuz. Tabii ki, oldukça yoğun miktarda besin ve vitamin içerirler, ancak yine de kan şekeri seviyesini yükseltirler. En tatlı meyveler muz ve mangodur glisemik indeksleri diğerlerinden daha yüksektir. Peki, hangi 5 meyve ile hem tatlı ihtiyacınızı karşılayabilir hem de tükettiğiniz şeker oranını düşürebilirsiniz. Okumaya devam edin...

Giriş Tarihi: 01.06.2021 15:26

Portakal

Ortalama bir portakal, 12 gram şeker içerir ve C vitamini açısından da oldukça tatmin edicicir. Meyve suyu yerine meyveyi bütün tüketmek önemlidir, çünkü portakal meyvesinin kendisi iki kat daha fazla şeker ve kan şekerini düzenlemeye yardımcı olan lif içerir.

Şeftali

Şeftali tatlı tadına rağmen az miktarda şeker içerir, bu nedenle yaz mevsiminde mükemmel bir seçimdir. Bir orta boy şeftali, vücudunuzun ihtiyaç duyduğu vitaminlerin yanı sıra yaklaşık 13 gram şeker içerir.

Avokado

Evet, avokado bir meyvedir. Avokado, kalbe iyi gelen ve kolesterolü düşüren sağlıklı yağların yanı sıra vücuttaki oksidatif ve inflamatuar süreçleri azaltan fitokimyasallar içerir. Bir avokado bir gramdan biraz daha fazla şeker içerir.

Çilek

Çilek, lif bakımından yüksek ve şeker bakımından çok düşüktür. Sekiz orta boy çilek sadece yaklaşık sekiz gram şeker içerir. Çilek aynı zamanda iyi bir C vitamini ve antioksidan kaynağıdır.

Böğürtlen

Çilek gibi, böğürtlen de şeker bakımından düşük oranlara sahip. 100 gram böğürtlen de ortalama 5 gram şeker, 5,3 gram lif ve 1,39 gram protein vardır. Aynı zamanda iyi bir antioksidan kaynağı ve çeşitli vitaminler de içerir.

BİZE ULAŞIN